Названо небезпечні помилки яких припускаються всі водії під час використання ручника

Час читання: 2 хв.
0
Названо небезпечні помилки яких припускаються всі водії під час використання ручника

Гальмо стоянки – це невід’ємний механізм, присутній у будь-якому автомобілі, яким, як і раніше, не можуть правильно навчитися користуватися багато сучасних водіїв. Особливо мова зачіпає класичний “ручник”, що приводиться в рух важелем із салону транспортного засобу. Якраз про найбільш популярні і часом навіть небезпечні помилки розповів автомайстер.

Насамперед хотілося б поговорити про те, коли активується стоянкове гальмо. Тут все просто й очевидно. Щойно автомобіль зупиняється, необхідно зафіксувати його положення на стоянковому місці за допомогою “ручника”. Цьому вчать ще в автошколі, але чомусь власники МКПП частіше вважають за краще залишати машину з увімкненою передачею. До речі, грішать цим і власники ТЗ з АКПП, наївно вважаючи, що тут достатньо використовувати режим P.

Гальмо стоянки використовується завжди під час зупинки машини, оскільки воно дає повну або додаткову гарантію, що не відбудеться мимовільне скочування транспортного засобу. Інша популярна помилка, якою здебільшого грішать водії-початківці та автоледі, – це рух із піднятим “ручником”. Потрібно нагадати, що це сильно навантажує задні гальмівні механізми, а крім того, може стати наслідком швидкого зносу гуми на задній колісній осі.

Реклама

Не можна також залишити поза увагою момент, коли “ручник” затягується до верхньої мертвої точки. Важливо розуміти, що це стає наслідком передчасного зносу колодок, розтягування троса, а також іноді призводить до деформації гальмівного диска. “Ручник” затягується з невеликим зусиллям, поки не буде відчуватися протидія. За справних колодок зазвичай достатньо 3 – 5 клацань, щоб автомобіль був добре зафіксований на місці.

Інший момент, коли водії, навпаки, не затягують стоянкове гальмо. У цьому разі машина не фіксується на місці і може скотитися під власною вагою, якщо стоїть під ухилом. Окремо потрібно поговорити про своєчасне обслуговування цього механізму. Як показує практика, до 150 – 200 тисяч км пробігу трос доволі розтягується і його потрібно відрегулювати або поміняти. На жаль, про цей момент часто забувають, але ж справний “ручник” може врятувати в разі відмови загальної гальмівної системи.

Останнє, на чому хотілося б загострити увагу, – це використання стоянкового гальма в разі простою на довгому світлофорі. Інший раз немає необхідності тримати ногу на педалі гальма, приводячи в рух усі колодки. На машині з автоматичною трансмісією частіше достатньо лише активувати стоянкове гальмо і спокійно чекати ввімкнення дозволяючого сигналу світлофора, при цьому не перемикаючи коробку з режиму Drive.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!