Зовні автомобіль може виглядати ідеально: двигун працює тихо, світлофарми справні, кондиціонер ефективно охолоджує салон. Але за цим “благополучним фасадом” нерідко ховаються серйозні несправності, які можуть проявитися у найменш очікуваний момент – і добре, якщо не на швидкості 120 км/год. Розглянемо, які приховані проблеми можуть становити загрозу.
Навіть незначні дефекти лакофарбового покриття можуть вказувати на серйозні події в історії авто. Хвилі на лаку, патьоки чи нечіткі межі фарбування – усе це свідчить про можливий кузовний ремонт. А це майже завжди означає удар, наслідки якого не завжди помітні неозброєним оком: порушення геометрії кузова, мікротріщини чи ослаблені зварні шви. Тож якщо фарба викликає сумніви – авто потребує ретельної перевірки.
Ржавчина на поверхні арок чи дверей – скоріше косметична проблема. Справжню небезпеку становить корозія, що роз’їдає силові елементи конструкції: лонжерони, точки кріплення підвіски, днище. Її складно виявити без огляду на підйомнику, але у випадку аварії це може коштувати міцності всього кузова.
Плями під авто – це тривожний сигнал. Особливо небезпечні витоки пального, охолоджувальної чи гальмівної рідини. Якщо вони потрапляють на розігріті частини двигуна, зокрема колектор, можливе займання. Іноді навіть недопалок, викинутий повз, здатен спричинити пожежу.
Рівень технічних рідин нижче норми – це ризик, який не варто ігнорувати. Нестача оливи або гальмівної рідини призводить до перегріву, зниження ефективності систем і передчасного зносу. В екстремальних ситуаціях – різкому гальмуванні чи активній їзді – наслідки можуть бути катастрофічними.
Стертий протектор, мікротріщини чи деформації з часом перетворюють шину на “бомбу уповільненої дії”. Розрив гуми на швидкості – це втрата контролю і ризик серйозної аварії. Регулярна перевірка стану шин – не формальність, а питання безпеки.
Люфт, вібрації, скрипи чи підклинювання керма – це симптоми зношення рульового механізму. Спочатку вони здаються дрібницями, але з часом можуть призвести до повної втрати керованості. Якщо рульове поводиться нестабільно – не зволікайте з ремонтом.
Під час купівлі ТЗ мало хто замислюється, чи матиме він попит на вторинному ринку при…
В Україні, як і в багатьох інших країнах, використання ременів безпеки є обов’язковим для всіх…
Volkswagen не відмовляється від електромобілів, навіть попри фінансові втрати, які принесла ця лінійка. Компанія вже…
Українським водіям варто поквапитися: вже з 19 травня 2025 року техогляд перетвориться з формальності на…
Попри пряму вимогу Правил дорожнього руху та очевидну загрозу для життя, понад половина українських водіїв…
Провітрювання салону автомобіля - важливий процес, особливо в теплу пору року або після тривалої стоянки…
Leave a Comment