Багато хто помічає, що останніми роками іржавіти починають навіть абсолютно нові автомобілі. Тому виникає цілком закономірне питання – чому так відбувається і чи можна якось цього уникнути. Експерт розповів чому антикорозійний захист, який наносять на заводах, не завжди виявляється ефективним.
Багато автовласників не сподіваються на покриття, яке наносять на заводах, і заганяють авто в СЦ, щоб максимально опрацювати деталі кузова. Однак потрібно пам’ятати, що тут є маса нюансів. Обробку повинні проводити професіонали. Деякі елементи, з огляду на їхні конструктивні особливості, погано покривають як на заводі, так і в спеціалізованих сервісних центрах. Наприклад, тунель, через який проходить карданний вал, а також місця розташування глушника.
Крім того, проблема полягає в невеликому шарі лакофарбового покриття. Зараз подряпати кузов можна, просто протерши сухою ганчіркою. При цьому навіть полірування може не допомогти. Єдиний варіант – захисна плівка, проте наносити її потрібно правильно. В іншому разі вже під покриттям утворяться приховані вогнища корозії, які тільки розростатимуться.
Під час обробки днища слід переконатися, що видалено всі руді ділянки, інакше розростання іржі під захисним покриттям не уникнути. Також потрібно ретельно очищати лонжерони та інші приховані і важкодоступні ділянки, щоб захист виявився ефективним. Є й моделі ТЗ, які мають схильність до іржі спочатку. Наприклад, Toyota RAV4 2010-2012, яка відома утворенням вогнищ корозії вже після 20 тисяч кілометрів пробігу, причому страждає здебільшого капот авто.