Авто

Експерт розповіла, чому не можна їздити влітку на авто із майже порожнім баком

Літня спека та майже порожній бак – це небезпечне поєднання для будь-якого автомобіля. Багато водіїв ігнорують сигнальні лампочки на панелі приладів, сподіваючись на кілька десятків кілометрів запасу ходу. Однак така безтурботність може призвести до серйозних проблем із паливною системою. Експерт пояснив, які наслідки можуть виникнути від їзди на залишках палива в спеку.

Перегрів бензонасоса
У сучасних автомобілях бензонасос знаходиться в паливному баку і охолоджується за рахунок самого палива. Коли рівень палива падає, насос працює “на суху”, що призводить до перегріву і прискореного зношування. У спеку ризик збільшується, оскільки паливо швидше нагрівається, і насос отримує підвищене навантаження, що може спричинити його поломку.

Забруднення паливної системи
З часом на дні бака накопичуються частинки іржі та осад. Коли рівень палива низький, насос може захопити ці забруднення, що забиває фільтри, ушкоджує форсунки і погіршує роботу двигуна. У спеку, особливо в міських пробках, це може швидко призвести до серйозних поломок.

Парова пробка
Високі температури та мінімальна кількість палива сприяють його випаровуванню, особливо якщо автомобіль довго стоїть на сонці. Це може призвести до утворення парової пробки, що ускладнить подачу палива і вплине на роботу двигуна.

Прискорений знос фільтрів та регуляторів
При низькому рівні палива фільтри та регулятори тиску працюють в нестабільних умовах. Через них проходить більше повітря та піни, що збільшує навантаження та прискорює знос. Це може призвести до необхідності передчасного ремонту.

Конденсат та волога в баку
Навіть влітку у баку може утворюватися конденсат, особливо коли машина часто їздить з низьким рівнем палива. Волога може спричинити корозію бака, пошкодження форсунок і насоса, що особливо дорого коштує для дизельних автомобілів.

Помилки у системі контролю палива
Їзда “на лампочці” може порушити роботу датчиків рівня палива і бортового комп’ютера, що позначиться на коректності розрахунку запасу ходу та алгоритмах подачі палива.

Що робити
Щоб уникнути проблем, експерти радять тримати рівень палива вище чверті бака, заправлятися якісним паливом до повного (але без переливу), а також регулярно змінювати паливний фільтр, особливо в жарких умовах.

Порожній бак у спеку – це не лише ризик залишитися без палива в найнеприємніший момент, але й прямий шлях до дорогого ремонту.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Чи обов’язково виходити з авто під час зупинки поліцією: що каже закон

Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…

21.08.2025

Що обирають водії після 50 років і чому ці авто ідеальні

Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…

21.08.2025

Що варто знати про інтервали заміни моторного масла в авто

Заміна моторного масла є обов'язковою частиною обслуговування, яка безпосередньо впливає на ресурс двигуна. Чітко визначеного…

21.08.2025

Volkswagen представив e-Caravelle Premium як заміну ID. Buzz

Volkswagen поповнив лінійку електричних фургонів новою версією e-Caravelle Premium, яка пропонує більше простору порівняно з…

21.08.2025

Nissan X-Trail Autech Sports Spec та NISMO: порівняли комфорт та драйв на одному шасі

У оновленому Nissan X-Trail 2026 з'явилися версії з позначеннями "Autech Sports Specifications" та "NISMO", кожна…

21.08.2025

Який автомобіль вигідніше купити в 2025 році: гібрид чи електрокар

Аналітика Cox Automotive показала, що гібридні автомобілі краще зберігають залишкову вартість порівняно з електрокарами. Якщо…

21.08.2025