Авто

Експерт розповіла, чому не можна їздити влітку на авто із майже порожнім баком

Share

Літня спека та майже порожній бак – це небезпечне поєднання для будь-якого автомобіля. Багато водіїв ігнорують сигнальні лампочки на панелі приладів, сподіваючись на кілька десятків кілометрів запасу ходу. Однак така безтурботність може призвести до серйозних проблем із паливною системою. Експерт пояснив, які наслідки можуть виникнути від їзди на залишках палива в спеку.

Перегрів бензонасоса
У сучасних автомобілях бензонасос знаходиться в паливному баку і охолоджується за рахунок самого палива. Коли рівень палива падає, насос працює “на суху”, що призводить до перегріву і прискореного зношування. У спеку ризик збільшується, оскільки паливо швидше нагрівається, і насос отримує підвищене навантаження, що може спричинити його поломку.

Забруднення паливної системи
З часом на дні бака накопичуються частинки іржі та осад. Коли рівень палива низький, насос може захопити ці забруднення, що забиває фільтри, ушкоджує форсунки і погіршує роботу двигуна. У спеку, особливо в міських пробках, це може швидко призвести до серйозних поломок.

Парова пробка
Високі температури та мінімальна кількість палива сприяють його випаровуванню, особливо якщо автомобіль довго стоїть на сонці. Це може призвести до утворення парової пробки, що ускладнить подачу палива і вплине на роботу двигуна.

Прискорений знос фільтрів та регуляторів
При низькому рівні палива фільтри та регулятори тиску працюють в нестабільних умовах. Через них проходить більше повітря та піни, що збільшує навантаження та прискорює знос. Це може призвести до необхідності передчасного ремонту.

Конденсат та волога в баку
Навіть влітку у баку може утворюватися конденсат, особливо коли машина часто їздить з низьким рівнем палива. Волога може спричинити корозію бака, пошкодження форсунок і насоса, що особливо дорого коштує для дизельних автомобілів.

Помилки у системі контролю палива
Їзда “на лампочці” може порушити роботу датчиків рівня палива і бортового комп’ютера, що позначиться на коректності розрахунку запасу ходу та алгоритмах подачі палива.

Що робити
Щоб уникнути проблем, експерти радять тримати рівень палива вище чверті бака, заправлятися якісним паливом до повного (але без переливу), а також регулярно змінювати паливний фільтр, особливо в жарких умовах.

Порожній бак у спеку – це не лише ризик залишитися без палива в найнеприємніший момент, але й прямий шлях до дорогого ремонту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Експлуатація електромобіля в спеку: що варто знати про зарядку та водіння

В Україні кількість електромобілів вже перевищила 160 тисяч, і влітку ці транспортні засоби потребують особливої…

13.06.2025

Серія моторних олив LIQUI MOLY Top Tec — інтелектуальний захист сучасних двигунів

Автомобільна промисловість стрімко розвивається, і двигуни стають усе складнішими, ефективнішими й екологічнішими. Разом із ними…

13.06.2025

Алкотестер може помилятися: що не варто їсти перед поїздкою

В Україні щороку зростає кількість випадків позбавлення водійських прав за керування у стані сп’яніння. Проте…

13.06.2025

Чому автомобіль їде жвавіше в дощ і прохолодну погоду

Водії часто помічають, що в дощову або прохолодну погоду автомобіль ніби їде жвавіше. Двигун працює…

13.06.2025

В Україні заборонили мити та ремонтувати авто у дворах і на вулицях

В Україні водіям відтепер заборонено мити, ремонтувати чи обслуговувати свої автомобілі на вулицях, у дворах…

13.06.2025

Skoda Kylaq 2026 отримає нову комплектацію між Classic і Signature

Skoda готує нову проміжну комплектацію кросовера Kylaq 2026, яка буде розташована між базовою Classic та більш…

13.06.2025