Авто

Експерт розповіла, чому не можна їздити влітку на авто із майже порожнім баком

Літня спека та майже порожній бак – це небезпечне поєднання для будь-якого автомобіля. Багато водіїв ігнорують сигнальні лампочки на панелі приладів, сподіваючись на кілька десятків кілометрів запасу ходу. Однак така безтурботність може призвести до серйозних проблем із паливною системою. Експерт пояснив, які наслідки можуть виникнути від їзди на залишках палива в спеку.

Перегрів бензонасоса
У сучасних автомобілях бензонасос знаходиться в паливному баку і охолоджується за рахунок самого палива. Коли рівень палива падає, насос працює “на суху”, що призводить до перегріву і прискореного зношування. У спеку ризик збільшується, оскільки паливо швидше нагрівається, і насос отримує підвищене навантаження, що може спричинити його поломку.

Забруднення паливної системи
З часом на дні бака накопичуються частинки іржі та осад. Коли рівень палива низький, насос може захопити ці забруднення, що забиває фільтри, ушкоджує форсунки і погіршує роботу двигуна. У спеку, особливо в міських пробках, це може швидко призвести до серйозних поломок.

Парова пробка
Високі температури та мінімальна кількість палива сприяють його випаровуванню, особливо якщо автомобіль довго стоїть на сонці. Це може призвести до утворення парової пробки, що ускладнить подачу палива і вплине на роботу двигуна.

Прискорений знос фільтрів та регуляторів
При низькому рівні палива фільтри та регулятори тиску працюють в нестабільних умовах. Через них проходить більше повітря та піни, що збільшує навантаження та прискорює знос. Це може призвести до необхідності передчасного ремонту.

Конденсат та волога в баку
Навіть влітку у баку може утворюватися конденсат, особливо коли машина часто їздить з низьким рівнем палива. Волога може спричинити корозію бака, пошкодження форсунок і насоса, що особливо дорого коштує для дизельних автомобілів.

Помилки у системі контролю палива
Їзда “на лампочці” може порушити роботу датчиків рівня палива і бортового комп’ютера, що позначиться на коректності розрахунку запасу ходу та алгоритмах подачі палива.

Що робити
Щоб уникнути проблем, експерти радять тримати рівень палива вище чверті бака, заправлятися якісним паливом до повного (але без переливу), а також регулярно змінювати паливний фільтр, особливо в жарких умовах.

Порожній бак у спеку – це не лише ризик залишитися без палива в найнеприємніший момент, але й прямий шлях до дорогого ремонту.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Mercedes представив концепцію компактного G-Class для молодіжної аудиторії

Mercedes-Benz готує компактний позашляховик під робочою назвою "Little G", який має стати доступнішою альтернативою легендарному…

01.09.2025

Правильна експлуатація авто: що руйнує сучасний мотор

Автомобільний двигун - це серце будь-якого авто, і від того, як водій ним користується, залежать…

01.09.2025

Перекуп розповів, як за оголошенням в інтернеті розпізнати автохлам

Пошук уживаного автомобіля - справа непроста й потребує терпіння та уважності. Часто покупці витрачають багато…

01.09.2025

Mercedes згортає випуск EQE: що буде з електрокарами після 2026 року

Mercedes-Benz планує завершити випуск електромобілів серії EQE у кузовах седан та кросовер у 2026 році.…

01.09.2025

Новий Hyundai Elantra хоче нагадувати дизайн Tesla

Hyundai готує нове покоління свого популярного седана Elantra, який у Південній Кореї продається під назвою…

01.09.2025

У мережі з’явилися подробиці про особливості нового Audi TT

У рамках автосалону, який незабаром відкриється в Мюнхені, компанія Audi представить нову спортивну модель. Вже…

01.09.2025