Авто

Названо 5 перевірених двигунів, які без проблем проходять понад 250 тисяч км

Share

Двигун — один із найскладніших і найдорожчих вузлів автомобіля. Тому кожен водій хоче, щоб його мотор працював якомога довше. На ринку можна знайти чимало надійних двигунів, які за належного догляду можуть без проблем пройти 250–500 тисяч кілометрів. Але деякі моделі виділяються особливою витривалістю.

1. HR16DE

Бензиновий двигун Nissan об’ємом 1.6 літра та потужністю до 120 к.с. Він вважається дуже надійним і може без проблем пройти 250–270 тисяч км. Основна проблема — початок масложеру після 150 тисяч км. Також мотор не любить низькі оберти на високій передачі. Власники радять періодично “пропалювати” його на трасі. З мінусів — незручна заміна свічок запалювання.

2. 4GR-FSE

Цей 2.5-літровий двигун на 200 к.с. часто зустрічається на Toyota Camry XV70. Незважаючи на складну конструкцію — алюмінієвий блок, фазорегулятори та пряме вприскування — мотор здатен проходити до 450 тисяч км. Проблемні місця: водяна помпа та можливий масложер після 150–200 тисяч км.

3. 1.6 MPI EA 211

Двигун від Volkswagen, який встановлюють на Polo та Skoda Rapid. Найкращим вважається варіант від Skoda з об’ємом 1.6 літра. Чехи змогли усунути типові проблеми оригінального агрегату, зробивши його тихішим і надійнішим. Ресурс — близько 300 тисяч км. Недолік — чутливість до правильного обслуговування.

4. PSA EC5

Цей двигун — оновлена версія легендарного TU5JP4 від Peugeot. Має чавунний блок, надійну систему охолодження і вдосконалену головку блоку. При об’ємі 1.6 літра та потужності 115 к.с. мотор спокійно проходить 400 тисяч км і більше. Після 150 тисяч може знадобитися перепрошивка або заміна каталізатора.

5. K4M

Двигун від Renault з чавунним блоком та розподіленим упорскуванням. Надійний і простий в обслуговуванні, легко витримує 400–450 тисяч км пробігу. Основне, про що треба пам’ятати, — регулярна заміна ременя ГРМ кожні 40 тисяч км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений Skoda Kushaq 2026 вперше з’явився на шпигунських фото

Чеський виробник Skoda готується до швидкого рестайлінгу кросовера Skoda Kushaq 2026 модельного року. Як відомо,…

12.06.2025

Несплата штрафів в Україні перетворюється на серйозну проблему для водіїв

В Україні стрімко зростає заборгованість за штрафами за порушення правил дорожнього руху. За словами CEO…

12.06.2025

Бензин знову подорожчав: як змінюються ціни на паливо в червні 2025

Українські водії щоденно стежать за змінами вартості пального, адже ціни на заправках безпосередньо впливають на…

12.06.2025

Volkswagen готує електричний хетчбек ID.2: перші фото майже серійної версії

Volkswagen готує до виходу свій новий електричний хетчбек ID.2 2026, і нещодавно автомобіль вперше був…

12.06.2025

Новий Nissan Leaf дебютує в Європі як сучасний електричний кросовер

Новий кросовер Nissan Leaf 2026 року показали кілька тижнів тому. Однак автомобіль ще не вийшов…

12.06.2025

Названо три прості способи захистити авто від викрадення

На тлі зростання кількості викрадень навіть у порівняно спокійних регіонах багато власників починають переосмислювати ефективність…

12.06.2025