Авто

Названо 5 перевірених двигунів, які без проблем проходять понад 250 тисяч км

Двигун — один із найскладніших і найдорожчих вузлів автомобіля. Тому кожен водій хоче, щоб його мотор працював якомога довше. На ринку можна знайти чимало надійних двигунів, які за належного догляду можуть без проблем пройти 250–500 тисяч кілометрів. Але деякі моделі виділяються особливою витривалістю.

1. HR16DE

Бензиновий двигун Nissan об’ємом 1.6 літра та потужністю до 120 к.с. Він вважається дуже надійним і може без проблем пройти 250–270 тисяч км. Основна проблема — початок масложеру після 150 тисяч км. Також мотор не любить низькі оберти на високій передачі. Власники радять періодично “пропалювати” його на трасі. З мінусів — незручна заміна свічок запалювання.

2. 4GR-FSE

Цей 2.5-літровий двигун на 200 к.с. часто зустрічається на Toyota Camry XV70. Незважаючи на складну конструкцію — алюмінієвий блок, фазорегулятори та пряме вприскування — мотор здатен проходити до 450 тисяч км. Проблемні місця: водяна помпа та можливий масложер після 150–200 тисяч км.

3. 1.6 MPI EA 211

Двигун від Volkswagen, який встановлюють на Polo та Skoda Rapid. Найкращим вважається варіант від Skoda з об’ємом 1.6 літра. Чехи змогли усунути типові проблеми оригінального агрегату, зробивши його тихішим і надійнішим. Ресурс — близько 300 тисяч км. Недолік — чутливість до правильного обслуговування.

4. PSA EC5

Цей двигун — оновлена версія легендарного TU5JP4 від Peugeot. Має чавунний блок, надійну систему охолодження і вдосконалену головку блоку. При об’ємі 1.6 літра та потужності 115 к.с. мотор спокійно проходить 400 тисяч км і більше. Після 150 тисяч може знадобитися перепрошивка або заміна каталізатора.

5. K4M

Двигун від Renault з чавунним блоком та розподіленим упорскуванням. Надійний і простий в обслуговуванні, легко витримує 400–450 тисяч км пробігу. Основне, про що треба пам’ятати, — регулярна заміна ременя ГРМ кожні 40 тисяч км.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-AMG готує новий бітурбований V8 під стандарт Euro 7

Mercedes-Benz готує новий бітурбований V8, щоб відповідати суворим вимогам екологічного стандарту Euro 7, який вступить…

31.08.2025

Porsche опублікував офіційний тизер найпотужнішого 911 Turbo S

До презентації нового Porsche 911 Turbo S 2026 залишилося всього кілька днів - офіційно її…

31.08.2025

Що не можна робити при зупинці поліцією: поради юристів

Зупинка поліцією - ситуація, знайома практично кожному водієві, яка часто викликає стрес і нервозність. Юристи…

31.08.2025

Новий Hyundai Tucson з’явився у незвичному образі

Hyundai готує наступне покоління свого компактного кросовера Tucson і, схоже, вирішила кардинально змінити його образ.…

31.08.2025

Що питати продавця вживаного авто, щоб не витратити зайві кошті

Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…

31.08.2025

Топ-5 доступних і довговічних авто на вторинному ринку

В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…

31.08.2025