Статті

Експерти пояснили, чому система старт-стоп може нашкодити двигуну

Share

Система Start-Stop давно стала звичною для власників сучасних автомобілів. Багато хто вважає її корисною функцією для економії палива. Однак не всі знають, що при неправильній експлуатації вона здатна прискорити зношування двигуна. Власник СТО розповів, чим небезпечний режим Start-Stop та як мінімізувати ризики для двигуна.

Принцип роботи системи Start-Stop простий: при короткочасній зупинці автомобіля, наприклад, на світлофорі, двигун автоматично глухне. Як тільки водій натискає на педаль газу, двигун знову запускається. Проблема в тому, що кожен запуск двигуна супроводжується короткочасним олійним голодуванням. У цей момент олива не встигає повністю розподілитися каналами двигуна, що збільшує тертя деталей.

Особливо серйозно вплив Start-Stop проявляється у пробках і при частій міській експлуатації. За короткий проміжок часу двигун може запускатися десятки разів. При цьому масло піддається прискореному старінню, а елементи двигуна, що труться, – підвищеному зносу. Додатково ситуацію посилюють короткі поїздки на невеликі відстані, коли двигун не встигає прогрітися до робочої температури. Це призводить до утворення конденсату та накопичення шкідливих відкладень усередині ДВЗ.

Принцип роботи системи Start-Stop простий: при короткочасній зупинці автомобіля, наприклад, на світлофорі, двигун автоматично глухне. Як тільки водій натискає на педаль газу, двигун знову запускається. Проблема в тому, що кожен запуск двигуна супроводжується короткочасним олійним голодуванням. У цей момент олива не встигає повністю розподілитися каналами двигуна, що збільшує тертя деталей.

Особливо серйозно вплив Start-Stop проявляється у пробках і при частій міській експлуатації. За короткий проміжок часу двигун може запускатися десятки разів. При цьому масло піддається прискореному старінню, а елементи двигуна, що труться, – підвищеному зносу. Додатково ситуацію посилюють короткі поїздки на невеликі відстані, коли двигун не встигає прогрітися до робочої температури. Це призводить до утворення конденсату та накопичення шкідливих відкладень усередині ДВЗ.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Названо 5 перевірених двигунів, які без проблем проходять понад 250 тисяч км

Двигун — один із найскладніших і найдорожчих вузлів автомобіля. Тому кожен водій хоче, щоб його…

27.04.2025

Genesis готує конкурента Mercedes G-Class (ФОТО)

Genesis готовий випустити позашляховик для конкуренції з Геліком. Креативний дизайнер компанії Люк Донкервольке заявив журналістам,…

27.04.2025

5 універсалів, про які рідко згадують, але вони заслуговують на увагу

Універсал спочатку був задуманий як автомобіль для перевезення людей і вантажів, тому його конструкція була…

27.04.2025

Україна очікує збільшення кількості дешевих дизельних авто з Європи

Європейський ринок готується до змін, які вплинуть і на Україну. З 2025 року в ЄС…

27.04.2025

Чи варто переходити з А-92 на А-95, якщо двигун працює без проблем

Октанове число бензину є однією з ключових характеристик пального, що впливає не тільки на експлуатаційні…

27.04.2025

Нову Toyota Corolla розсекретили до офіційної прем’єри

У модельній лінійці Toyota вже багато десятиліть є справжній бестселер — Corolla. Ця модель залишається…

27.04.2025