Багато хто при виборі вживаного автомобіля передусім дивиться на показник пробігу. Але насправді важливу роль відіграє не лише кількість кілометрів на одометрі, а й умови, в яких експлуатувалась машина. У коментарі для порталу ceny avto.com фахівець з автопідбору пояснив, чому великий пробіг — ще не обов’язково причина для занепокоєння.
Автомобілі, що здебільшого їздили трасою, часто перебувають у кращому технічному стані, ніж ті, що провели життя в місті, навіть із меншим пробігом — наприклад, 60 тисяч кілометрів. Причина в тому, що при рівномірному русі по шосе двигун працює стабільно, коробка передач і зчеплення менше навантажуються, а підвіска рідше зазнає ударів. Така експлуатація м’якша для всіх ключових вузлів.
Натомість у місті автомобіль змушений постійно зупинятись, рушати, працювати на холодному двигуні, що особливо згубно в зимовий період. Це пришвидшує зношення силового агрегату, коробки передач, гальм, зчеплення, турбіни, а також елементів підвіски й кермового управління. Крім того, в дизельних авто за коротких поїздок швидко засмічуються сажові фільтри та елементи вихлопної системи, які не встигають прогріватися до потрібної температури.
Отже, хоча пробіг і залишається важливим фактором при купівлі авто, його варто розглядати в контексті стилю й умов експлуатації, а не як єдиний критерій оцінки.
Renault Clio 2026 отримає масштабне оновлення, яке торкнеться не лише зовнішнього вигляду, а насамперед технічної…
У лінійці Toyota протягом десятиліть значиться автомобіль, що є найпопулярнішим серед усіх моделей компанії. Його…
Якщо регулярно просити на АЗС заправити повний бак, це може призвести до певних неприємних ситуацій.…
Хоч офіційних заяв про нове покоління Toyota RAV4 поки що немає, прототипи оновленого кросовера вже…
Згідно з ПДР, маневр можна завершити навіть після зміни сигналу світлофора. Наприклад, якщо ви заїхали…
Спільне підприємство китайської державної компанії SAIC та німецького концерну Volkswagen представило оновлений Volkswagen Tiguan L…
Leave a Comment