Багато хто при виборі вживаного автомобіля передусім дивиться на показник пробігу. Але насправді важливу роль відіграє не лише кількість кілометрів на одометрі, а й умови, в яких експлуатувалась машина. У коментарі для порталу ceny avto.com фахівець з автопідбору пояснив, чому великий пробіг — ще не обов’язково причина для занепокоєння.
Автомобілі, що здебільшого їздили трасою, часто перебувають у кращому технічному стані, ніж ті, що провели життя в місті, навіть із меншим пробігом — наприклад, 60 тисяч кілометрів. Причина в тому, що при рівномірному русі по шосе двигун працює стабільно, коробка передач і зчеплення менше навантажуються, а підвіска рідше зазнає ударів. Така експлуатація м’якша для всіх ключових вузлів.
Натомість у місті автомобіль змушений постійно зупинятись, рушати, працювати на холодному двигуні, що особливо згубно в зимовий період. Це пришвидшує зношення силового агрегату, коробки передач, гальм, зчеплення, турбіни, а також елементів підвіски й кермового управління. Крім того, в дизельних авто за коротких поїздок швидко засмічуються сажові фільтри та елементи вихлопної системи, які не встигають прогріватися до потрібної температури.
Отже, хоча пробіг і залишається важливим фактором при купівлі авто, його варто розглядати в контексті стилю й умов експлуатації, а не як єдиний критерій оцінки.
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
Leave a Comment