Багато хто при виборі вживаного автомобіля передусім дивиться на показник пробігу. Але насправді важливу роль відіграє не лише кількість кілометрів на одометрі, а й умови, в яких експлуатувалась машина. У коментарі для порталу ceny avto.com фахівець з автопідбору пояснив, чому великий пробіг — ще не обов’язково причина для занепокоєння.
Автомобілі, що здебільшого їздили трасою, часто перебувають у кращому технічному стані, ніж ті, що провели життя в місті, навіть із меншим пробігом — наприклад, 60 тисяч кілометрів. Причина в тому, що при рівномірному русі по шосе двигун працює стабільно, коробка передач і зчеплення менше навантажуються, а підвіска рідше зазнає ударів. Така експлуатація м’якша для всіх ключових вузлів.
Натомість у місті автомобіль змушений постійно зупинятись, рушати, працювати на холодному двигуні, що особливо згубно в зимовий період. Це пришвидшує зношення силового агрегату, коробки передач, гальм, зчеплення, турбіни, а також елементів підвіски й кермового управління. Крім того, в дизельних авто за коротких поїздок швидко засмічуються сажові фільтри та елементи вихлопної системи, які не встигають прогріватися до потрібної температури.
Отже, хоча пробіг і залишається важливим фактором при купівлі авто, його варто розглядати в контексті стилю й умов експлуатації, а не як єдиний критерій оцінки.
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…
Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Leave a Comment