Багато хто при виборі вживаного автомобіля передусім дивиться на показник пробігу. Але насправді важливу роль відіграє не лише кількість кілометрів на одометрі, а й умови, в яких експлуатувалась машина. У коментарі для порталу ceny avto.com фахівець з автопідбору пояснив, чому великий пробіг — ще не обов’язково причина для занепокоєння.
Автомобілі, що здебільшого їздили трасою, часто перебувають у кращому технічному стані, ніж ті, що провели життя в місті, навіть із меншим пробігом — наприклад, 60 тисяч кілометрів. Причина в тому, що при рівномірному русі по шосе двигун працює стабільно, коробка передач і зчеплення менше навантажуються, а підвіска рідше зазнає ударів. Така експлуатація м’якша для всіх ключових вузлів.
Натомість у місті автомобіль змушений постійно зупинятись, рушати, працювати на холодному двигуні, що особливо згубно в зимовий період. Це пришвидшує зношення силового агрегату, коробки передач, гальм, зчеплення, турбіни, а також елементів підвіски й кермового управління. Крім того, в дизельних авто за коротких поїздок швидко засмічуються сажові фільтри та елементи вихлопної системи, які не встигають прогріватися до потрібної температури.
Отже, хоча пробіг і залишається важливим фактором при купівлі авто, його варто розглядати в контексті стилю й умов експлуатації, а не як єдиний критерій оцінки.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment