Сьогодні не просто список, а справжній автопарад – машини 2025 року, від яких серце вистрибує з грудей, а очі самі повертаються навздогін. Уявіть: йдете собі, і раптом – шурх! – повз пролітає щось настільки ефектне, що хочеться гукнути: “Почекай, дай хоч подивлюсь!” Саме про такі авто й поговоримо. Я розповім, що в них під капотом, за що їх любити, де є нюанси. Без гумору теж не обійдеться — інакше це не я. Погнали!
Цей кросовер — наче самурайський меч: стриманий, але потужний. Силует плавний, світлотехніка примружена, а решітка — мов посмішка воїна перед боєм. Під капотом — 3.3-літрова “шістка” з турбіною на 340 коней. Є ще й гібрид для тих, хто хоче екологічно, але з драйвом. Мінус? Ціна — як за справжній катану: не для всіх.
Ніби щойно з кіностудії — виглядає, як герой “Божевільного Макса”. Гострі лінії, бронесталь, а тепер ще й міцні вікна. У топ-версії — до 800 к.с. і розгін до сотні менше ніж за 3 секунди. Мінус? Паркувати цей космічний броневик — справжній квест.
Порше — це музика на колесах, а Taycan Cross Turismo — електро-універсал, що виглядає як спорткар. У топі — до 761 к.с., повний привід і вигини, які хочеться обійняти. Мінус — ціна, але ж краса завжди дорого коштує.
М’язистий гібрид з обличчям хижака. Гігантська решітка, агресивний вигляд і 748 коней із тандему V8 та електромотора. Це вже не просто BMW — це демон на колесах. Мінус: не любить тісні паркувальні місця.
Вогонь, грім і стиль. V12 плюс три електромотори — разом 1015 к.с. Це не авто, а вибух емоцій. Двері — вгору, звук — як у реактивного винищувача. Мінус? За хлібом на ньому не з’їздиш.
Класика німецького мінімалізму: чіткі лінії, LED-підсвітка, повна тиша в салоні. 503 к.с. і до 600 км ходу. Мінус — дорого і конкуренція з боку китайських електрокарів не дрімає.
Елегантний і розумний. Зовні — обтічний, блискучий, мов ртутна крапля. Всередині — шкіра, дисплеї, розкіш. AMG-версія видає 687 коней. Мінус — стільки електроніки, що часом здається, наче ти в гостях у ШІ.
Хетчбек із характером і м’язами. Три вихлопи, агресивний вигляд і 300 к.с. із 1.6 турбо. Повний привід тримає дорогу, як клей. Мінус — багажник скромний. Але настрій — бойовий.
Сучасний позашляховик із душею ретро. Круглі фари, електрична тяга на 600 к.с., запас ходу — 480 км. Усередині — затишно, як вдома. Мінус — на нього вже черга, як на новий iPhone.
Седан майбутнього з дизайном, що змушує озиратися. Обтічний кузов, піксельні фари, спойлер. До 325 к.с., хід до 610 км. Мінус — низький кліренс. Але виглядає — на мільйон.
Компанія Toyota активно готується до прем’єри свого нового електричного седана під назвою bZ7. Перший офіційний…
Чеський виробник Skoda тестує можливості буксирування свого майбутнього електричного трирядного кросовера Space. Новинка базується на…
Основні причини, чому автомобіль може не заводитися, — це розряджений акумулятор або відсутність палива. За…
З 1 січня 2025 року в Україні почне діяти новий екологічний стандарт Євро-6 для легкових…
Поява нинішньої ітерації Toyota GR Corolla датована 2022 роком, а 2024-го «заряджений» японський хетчбек пережив…
У разі ДТП водій зобов’язаний діяти відповідно до закону. Ігнорування встановлених правил може призвести до…
Leave a Comment