З приходом весни у багатьох автомобілістів проявляються поломки, які взимку залишалися прихованими.
Однією з найбільш поширених проблем є поява іржі. Дорожні реагенти та сіль, якими щедро посипають дороги взимку, прискорюють корозію металу. Найчастіше страждають днище, арки коліс, пороги, кріплення амортизаторів та елементи вихлопної системи. Щоб зупинити руйнування металу, експерти радять зробити глибоке очищення прихованих порожнин і провести антикорозійну обробку.
Ще одна поширена весняна проблема — ослаблення акумулятора. Низькі температури та постійні запуски двигуна в холодну пору року негативно впливають на його ресурс. З приходом тепла «втомлений» акумулятор починає проявляти себе все частіше.
Не варто забувати й про підвіску. Після зими на ній часто з’являються проблеми з кульовими опорами, амортизаторами та кермовими наконечниками. Усе це — наслідки їзди по вибоїнах та ямах. Весною варто ретельно перевірити стан пильовиків, сайлентблоків та ШРУСів, щоб не допустити серйозних поломок.
Сезонні проблеми можуть торкнутися і електрики автомобіля. Через постійні перепади температур окислюються контакти, виходять з ладу датчики, з’являються збої у роботі мультимедійної системи. Фахівці радять провести діагностику електропроводки та очистити всі роз’єми.
Після зими часто стають помітними і проблеми з шинами. Після ретельного миття можна виявити здуття, тріщини або бічні порізи, яких раніше не було видно. Такі пошкодження небезпечні для їзди й вимагають негайної заміни гуми.
Також варто перевірити салон і багажник на наявність вологи. Часто вона з’являється через забиті водовідвідні канали під капотом, у дверях або біля скла. Найкраща профілактика — глибоке очищення важкодоступних ділянок та візит до спеціаліста перед активним сезоном.
Експерти наголошують: своєчасна діагностика та усунення виявлених несправностей дозволяє зекономити до 30% на подальших ремонтах.