Авто

Новий Audi A5 представили у вигляді потужного гібрида

У новій лінійці Audi A5 з’явилися плагін-гібриди. І седан, і універсал A5 e-hybrid quattro отримали сучасну гібридну силову установку з більш місткою батареєю та оптимізованою стратегією керування для максимальної ефективності. Автомобілі також обладнані системою рекуперації потужністю 88 кВт, яка працює в автоматичному режимі, використовуючи дані з навігації.

Сімейство Audi A5 на платформі PPC тепер включає e-hybrid quattro у двох версіях потужності. Обидва варіанти оснащуються 2,0-літровим бензиновим турбомотором TFSI на 252 кінські сили у парі з електродвигуном, вбудованим у 7-ступеневий роботизований преселективний коробку S tronic. У менш потужної версії сумарна віддача становить 299 к.с. і 450 Нм, у топової — 367 к.с. і 500 Нм, що відповідає характеристикам попереднього Audi A6 Avant 55 TFSI e. Розгін від 0 до 100 км/год займає від 5,1 до 5,9 секунди, максимальна швидкість — 250 км/год.

Плагін-гібриди нового покоління оснащені компактнішим і легшим інвертором та високовольтною батареєю збільшеної ємності — до 25,9 кВт·год (корисна ємність 20,7 кВт·год), що на 45% більше за попередню. Блок батареї з призматичними елементами дозволив підвищити енергетичну щільність і зменшити вагу. Повна зарядка від трифазної мережі потужністю 11 кВт триває близько 2,5 години.

Гібридна установка працює у двох режимах: електричному (з запасом ходу до 110 км) та гібридному, де система автоматично підбирає найкращий баланс між ДВЗ та електромотором, орієнтуючись на маршрут у навігації. Система рекуперації також використовує навігаційні дані для прогнозування підйомів, спусків і поворотів, щоб максимально ефективно повертати енергію у батарею.

У базове оснащення Audi A5 e-hybrid quattro входять рульове управління з прогресивними характеристиками, бездротова зарядка та тризонний клімат-контроль. У більш дорогих комплектаціях додаються світлодіодна оптика від Audi S5, спортивна підвіска, сидіння з покращеною бічною підтримкою та червоні гальмівні супорти. Додатково для гібридів пропонуються опціональні пакети з популярними функціями — камерою заднього виду, асистентом паркування та іншими корисними системами.

У Німеччині ціни на базову версію A5 Sedan e-hybrid quattro стартують з 62 500 євро (приблизно 2,5 млн грн), універсал коштує від 64 150 євро (2,65 млн грн). Потужніші модифікації оцінені в 70 900 євро (2,8 млн грн) та 72 550 євро (близько 3 млн грн).

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Audi

Останні записи

Новий Kia Sportage показали на спекулятивних рендерах

Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…

08.10.2025

Експерт пояснив, коли другий комплект шин на дисках не має сенсу

Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…

08.10.2025

В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв

В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…

08.10.2025

Nissan Leaf нового покоління: електрокросовер з запасом ходу 702 км

Японський ринок зустрічає нову версію Nissan Leaf 2026 - тепер це електричний кросовер , який…

08.10.2025

На що звернути увагу перед купівлею вживаного автомобіля

Плануючи покупку автомобіля з пробігом, не варто обмежуватися швидким оглядом кузова. Насамперед важливо уважно вивчити…

08.10.2025

Як заправляти автомобіль вигідніше: по літрах, за сумою чи до повного

При заправці автомобіля кожен водій вибирає один із трьох варіантів: вказує потрібний обсяг палива, суму…

08.10.2025