Авто

Новий Audi A5 представили у вигляді потужного гібрида

У новій лінійці Audi A5 з’явилися плагін-гібриди. І седан, і універсал A5 e-hybrid quattro отримали сучасну гібридну силову установку з більш місткою батареєю та оптимізованою стратегією керування для максимальної ефективності. Автомобілі також обладнані системою рекуперації потужністю 88 кВт, яка працює в автоматичному режимі, використовуючи дані з навігації.

Сімейство Audi A5 на платформі PPC тепер включає e-hybrid quattro у двох версіях потужності. Обидва варіанти оснащуються 2,0-літровим бензиновим турбомотором TFSI на 252 кінські сили у парі з електродвигуном, вбудованим у 7-ступеневий роботизований преселективний коробку S tronic. У менш потужної версії сумарна віддача становить 299 к.с. і 450 Нм, у топової — 367 к.с. і 500 Нм, що відповідає характеристикам попереднього Audi A6 Avant 55 TFSI e. Розгін від 0 до 100 км/год займає від 5,1 до 5,9 секунди, максимальна швидкість — 250 км/год.

Плагін-гібриди нового покоління оснащені компактнішим і легшим інвертором та високовольтною батареєю збільшеної ємності — до 25,9 кВт·год (корисна ємність 20,7 кВт·год), що на 45% більше за попередню. Блок батареї з призматичними елементами дозволив підвищити енергетичну щільність і зменшити вагу. Повна зарядка від трифазної мережі потужністю 11 кВт триває близько 2,5 години.

Гібридна установка працює у двох режимах: електричному (з запасом ходу до 110 км) та гібридному, де система автоматично підбирає найкращий баланс між ДВЗ та електромотором, орієнтуючись на маршрут у навігації. Система рекуперації також використовує навігаційні дані для прогнозування підйомів, спусків і поворотів, щоб максимально ефективно повертати енергію у батарею.

У базове оснащення Audi A5 e-hybrid quattro входять рульове управління з прогресивними характеристиками, бездротова зарядка та тризонний клімат-контроль. У більш дорогих комплектаціях додаються світлодіодна оптика від Audi S5, спортивна підвіска, сидіння з покращеною бічною підтримкою та червоні гальмівні супорти. Додатково для гібридів пропонуються опціональні пакети з популярними функціями — камерою заднього виду, асистентом паркування та іншими корисними системами.

У Німеччині ціни на базову версію A5 Sedan e-hybrid quattro стартують з 62 500 євро (приблизно 2,5 млн грн), універсал коштує від 64 150 євро (2,65 млн грн). Потужніші модифікації оцінені в 70 900 євро (2,8 млн грн) та 72 550 євро (близько 3 млн грн).

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Audi

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025