Новий Audi A5 представили у вигляді потужного гібрида

Час читання: 2 хв.
0
Новий Audi A5 представили у вигляді потужного гібрида

У новій лінійці Audi A5 з’явилися плагін-гібриди. І седан, і універсал A5 e-hybrid quattro отримали сучасну гібридну силову установку з більш місткою батареєю та оптимізованою стратегією керування для максимальної ефективності. Автомобілі також обладнані системою рекуперації потужністю 88 кВт, яка працює в автоматичному режимі, використовуючи дані з навігації.

Сімейство Audi A5 на платформі PPC тепер включає e-hybrid quattro у двох версіях потужності. Обидва варіанти оснащуються 2,0-літровим бензиновим турбомотором TFSI на 252 кінські сили у парі з електродвигуном, вбудованим у 7-ступеневий роботизований преселективний коробку S tronic. У менш потужної версії сумарна віддача становить 299 к.с. і 450 Нм, у топової — 367 к.с. і 500 Нм, що відповідає характеристикам попереднього Audi A6 Avant 55 TFSI e. Розгін від 0 до 100 км/год займає від 5,1 до 5,9 секунди, максимальна швидкість — 250 км/год.

Плагін-гібриди нового покоління оснащені компактнішим і легшим інвертором та високовольтною батареєю збільшеної ємності — до 25,9 кВт·год (корисна ємність 20,7 кВт·год), що на 45% більше за попередню. Блок батареї з призматичними елементами дозволив підвищити енергетичну щільність і зменшити вагу. Повна зарядка від трифазної мережі потужністю 11 кВт триває близько 2,5 години.

Реклама

Гібридна установка працює у двох режимах: електричному (з запасом ходу до 110 км) та гібридному, де система автоматично підбирає найкращий баланс між ДВЗ та електромотором, орієнтуючись на маршрут у навігації. Система рекуперації також використовує навігаційні дані для прогнозування підйомів, спусків і поворотів, щоб максимально ефективно повертати енергію у батарею.

У базове оснащення Audi A5 e-hybrid quattro входять рульове управління з прогресивними характеристиками, бездротова зарядка та тризонний клімат-контроль. У більш дорогих комплектаціях додаються світлодіодна оптика від Audi S5, спортивна підвіска, сидіння з покращеною бічною підтримкою та червоні гальмівні супорти. Додатково для гібридів пропонуються опціональні пакети з популярними функціями — камерою заднього виду, асистентом паркування та іншими корисними системами.

У Німеччині ціни на базову версію A5 Sedan e-hybrid quattro стартують з 62 500 євро (приблизно 2,5 млн грн), універсал коштує від 64 150 євро (2,65 млн грн). Потужніші модифікації оцінені в 70 900 євро (2,8 млн грн) та 72 550 євро (близько 3 млн грн).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!