Заклинювання рульового колеса – це не просто неприємність, а серйозна загроза безпеці. Якщо кермо перестає реагувати або стає занадто тугим, ризик аварійної ситуації зростає у рази. Власник СТО розповів, які деталі найчастіше виходять з ладу і як запобігти серйозним проблемам з кермовим управлінням.
Проблеми з кермовим управлінням – серйозний ризик безпеки. Якщо кермо раптово заклинює або перестає повертатися у вихідне положення, керування автомобілем стає непередбачуваним. Причин цієї несправності багато. У деяких випадках вона виникає через неправильне регулювання коліс, в інших – через поломку компонентів кермової системи.
Рульове керування залежить від кутів установки коліс. З часом розвал-сходження може збитися, особливо якщо машина часто наїжджає на бордюри чи нерівності. В результаті кермо перестає повертатися в центр, а автомобіль починає тягнути вбік.
Першою ознакою проблеми стає нерівномірне зношування шин. Якщо одна сторона стирається швидше, це вказує на збій у геометрії підвіски. У таких випадках регулювання коліс краще не відкладати.
Підвіска впливає на роботу кермової системи так само, як і правильність встановлення коліс. Згодом кульові опори, опорні підшипники та сайлентблоки втрачають міцність, через що управління стає менш чуйним. Якщо під час поворотів чути стукіт або тріск, а кермо здається занадто легким або, навпаки, занадто тугим, це може говорити про зношені елементи підвіски.
Зростання цін на паливо все частіше спонукає покупців автомобілів розглядати гібридні моделі. Але які з…
Пробіг у 100 тисяч кілометрів є важливою позначкою для будь-якого автомобіля, після якої можуть з’явитися…
Автозаправні станції продовжують приємно дивувати українських водіїв – ціни на пальне знову пішли вниз. Про…
В Україні проїзд на червоне світло зазвичай карається штрафом. Але є три випадки, коли це…
Якщо поліція зупинила водія, він має право дізнатися причину зупинки. Відповідно до Закону України "Про…
Власники автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) нерідко запитують себе: навіщо взагалі потрібен режим «N»…
Leave a Comment