Заклинювання рульового колеса – це не просто неприємність, а серйозна загроза безпеці. Якщо кермо перестає реагувати або стає занадто тугим, ризик аварійної ситуації зростає у рази. Власник СТО розповів, які деталі найчастіше виходять з ладу і як запобігти серйозним проблемам з кермовим управлінням.
Проблеми з кермовим управлінням – серйозний ризик безпеки. Якщо кермо раптово заклинює або перестає повертатися у вихідне положення, керування автомобілем стає непередбачуваним. Причин цієї несправності багато. У деяких випадках вона виникає через неправильне регулювання коліс, в інших – через поломку компонентів кермової системи.
Рульове керування залежить від кутів установки коліс. З часом розвал-сходження може збитися, особливо якщо машина часто наїжджає на бордюри чи нерівності. В результаті кермо перестає повертатися в центр, а автомобіль починає тягнути вбік.
Першою ознакою проблеми стає нерівномірне зношування шин. Якщо одна сторона стирається швидше, це вказує на збій у геометрії підвіски. У таких випадках регулювання коліс краще не відкладати.
Підвіска впливає на роботу кермової системи так само, як і правильність встановлення коліс. Згодом кульові опори, опорні підшипники та сайлентблоки втрачають міцність, через що управління стає менш чуйним. Якщо під час поворотів чути стукіт або тріск, а кермо здається занадто легким або, навпаки, занадто тугим, це може говорити про зношені елементи підвіски.
Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…
Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…
Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…
При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…
Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Leave a Comment