Заклинювання рульового колеса – це не просто неприємність, а серйозна загроза безпеці. Якщо кермо перестає реагувати або стає занадто тугим, ризик аварійної ситуації зростає у рази. Власник СТО розповів, які деталі найчастіше виходять з ладу і як запобігти серйозним проблемам з кермовим управлінням.
Проблеми з кермовим управлінням – серйозний ризик безпеки. Якщо кермо раптово заклинює або перестає повертатися у вихідне положення, керування автомобілем стає непередбачуваним. Причин цієї несправності багато. У деяких випадках вона виникає через неправильне регулювання коліс, в інших – через поломку компонентів кермової системи.
Рульове керування залежить від кутів установки коліс. З часом розвал-сходження може збитися, особливо якщо машина часто наїжджає на бордюри чи нерівності. В результаті кермо перестає повертатися в центр, а автомобіль починає тягнути вбік.
Першою ознакою проблеми стає нерівномірне зношування шин. Якщо одна сторона стирається швидше, це вказує на збій у геометрії підвіски. У таких випадках регулювання коліс краще не відкладати.
Підвіска впливає на роботу кермової системи так само, як і правильність встановлення коліс. Згодом кульові опори, опорні підшипники та сайлентблоки втрачають міцність, через що управління стає менш чуйним. Якщо під час поворотів чути стукіт або тріск, а кермо здається занадто легким або, навпаки, занадто тугим, це може говорити про зношені елементи підвіски.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment