Заклинювання рульового колеса – це не просто неприємність, а серйозна загроза безпеці. Якщо кермо перестає реагувати або стає занадто тугим, ризик аварійної ситуації зростає у рази. Власник СТО розповів, які деталі найчастіше виходять з ладу і як запобігти серйозним проблемам з кермовим управлінням.
Проблеми з кермовим управлінням – серйозний ризик безпеки. Якщо кермо раптово заклинює або перестає повертатися у вихідне положення, керування автомобілем стає непередбачуваним. Причин цієї несправності багато. У деяких випадках вона виникає через неправильне регулювання коліс, в інших – через поломку компонентів кермової системи.
Рульове керування залежить від кутів установки коліс. З часом розвал-сходження може збитися, особливо якщо машина часто наїжджає на бордюри чи нерівності. В результаті кермо перестає повертатися в центр, а автомобіль починає тягнути вбік.
Першою ознакою проблеми стає нерівномірне зношування шин. Якщо одна сторона стирається швидше, це вказує на збій у геометрії підвіски. У таких випадках регулювання коліс краще не відкладати.
Підвіска впливає на роботу кермової системи так само, як і правильність встановлення коліс. Згодом кульові опори, опорні підшипники та сайлентблоки втрачають міцність, через що управління стає менш чуйним. Якщо під час поворотів чути стукіт або тріск, а кермо здається занадто легким або, навпаки, занадто тугим, це може говорити про зношені елементи підвіски.