Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні, так і досить великі. При цьому в зимові шини їх набивається більше через глибину борозен. Власник шиномонтажної майстерні пояснив чи варто видаляти каміння перед «перевзуттям» і як це впливає на балансування та безпеку.
Зимові шини спроектовані для ефективного зчеплення, водовідведення та керування. Хоча деякі водії намагаються очистити покришки навіть від дрібного каміння, їх наявність — нормальне явище. Балансування коліс при правильному виконанні забезпечує їх рівномірний розподіл і мінімальний вплив на керованість. Нерівне каміння може навіть покращити зчеплення на слизьких дорогах у зимовий період.
Важливо перевіряти велике каміння перед балансуванням, оскільки вони можуть застрягти, особливо в каналах для відведення води. Дрібні, розташовані в ламелях, не загрожують. У видаленні каменів немає сенсу, тому що вони з’являтимуться знову після кожного шиномонтажу. Краще зосередитися на важливих діях перед підготовкою зимових шин: перевірити наявність тріщин, пошкоджень та гриж, а також поміняти колеса місцями для рівномірного зношування.
Правильна підготовка шин до зберігання є важливим етапом догляду за автомобільними колесами, адже вона дозволяє…
З настанням осені багато водіїв починають замислюватися про сезонну заміну шин. Експерт з технічного обслуговування…
Багато водіїв узимку намагаються не їздити з майже порожнім баком — і на це є…
Придбання надійного автомобіля сьогодні стає непростим завданням — ціни на машини стрімко зростають, а покупці…
Сьогодні купити водійські права в інтернеті здається легко - оголошення з "гарантією без іспитів" заполонили…
Перед тим, як настануть морози й зима остаточно вступить у свої права, варто виконати кілька…
Leave a Comment