Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні, так і досить великі. При цьому в зимові шини їх набивається більше через глибину борозен. Власник шиномонтажної майстерні пояснив чи варто видаляти каміння перед «перевзуттям» і як це впливає на балансування та безпеку.
Зимові шини спроектовані для ефективного зчеплення, водовідведення та керування. Хоча деякі водії намагаються очистити покришки навіть від дрібного каміння, їх наявність — нормальне явище. Балансування коліс при правильному виконанні забезпечує їх рівномірний розподіл і мінімальний вплив на керованість. Нерівне каміння може навіть покращити зчеплення на слизьких дорогах у зимовий період.
Важливо перевіряти велике каміння перед балансуванням, оскільки вони можуть застрягти, особливо в каналах для відведення води. Дрібні, розташовані в ламелях, не загрожують. У видаленні каменів немає сенсу, тому що вони з’являтимуться знову після кожного шиномонтажу. Краще зосередитися на важливих діях перед підготовкою зимових шин: перевірити наявність тріщин, пошкоджень та гриж, а також поміняти колеса місцями для рівномірного зношування.
З приходом осені автомобілі стикаються з традиційною проблемою - кузов і оптика швидко забруднюються. Це…
На початку жовтня український ринок пального опинився під тиском. Середня ціна бензину А-95 становила 58,7…
Компактний преміальний кросовер Lexus NX, який дебютував у 2014 році та отримав другу генерацію чотири…
Зупинка автомобіля поліцейським без чіткої законної підстави є грубим порушенням права на свободу пересування. Такі…
Електрокар Tesla Model X, який з'явився ще у 2015 році та відомий своїм великим запасом…
Сучасні системи впорскування пального в автомобілях не потребують тривалого прогріву перед поїздкою. Експерт пояснює, що…
Leave a Comment