Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні, так і досить великі. При цьому в зимові шини їх набивається більше через глибину борозен. Власник шиномонтажної майстерні пояснив чи варто видаляти каміння перед «перевзуттям» і як це впливає на балансування та безпеку.
Зимові шини спроектовані для ефективного зчеплення, водовідведення та керування. Хоча деякі водії намагаються очистити покришки навіть від дрібного каміння, їх наявність — нормальне явище. Балансування коліс при правильному виконанні забезпечує їх рівномірний розподіл і мінімальний вплив на керованість. Нерівне каміння може навіть покращити зчеплення на слизьких дорогах у зимовий період.
Важливо перевіряти велике каміння перед балансуванням, оскільки вони можуть застрягти, особливо в каналах для відведення води. Дрібні, розташовані в ламелях, не загрожують. У видаленні каменів немає сенсу, тому що вони з’являтимуться знову після кожного шиномонтажу. Краще зосередитися на важливих діях перед підготовкою зимових шин: перевірити наявність тріщин, пошкоджень та гриж, а також поміняти колеса місцями для рівномірного зношування.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment