Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Час читання: < 1 хв.
0
Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні, так і досить великі. При цьому в зимові шини їх набивається більше через глибину борозен. Власник шиномонтажної майстерні пояснив чи варто видаляти каміння перед «перевзуттям» і як це впливає на балансування та безпеку.

Зимові шини спроектовані для ефективного зчеплення, водовідведення та керування. Хоча деякі водії намагаються очистити покришки навіть від дрібного каміння, їх наявність — нормальне явище. Балансування коліс при правильному виконанні забезпечує їх рівномірний розподіл і мінімальний вплив на керованість. Нерівне каміння може навіть покращити зчеплення на слизьких дорогах у зимовий період.

Важливо перевіряти велике каміння перед балансуванням, оскільки вони можуть застрягти, особливо в каналах для відведення води. Дрібні, розташовані в ламелях, не загрожують. У видаленні каменів немає сенсу, тому що вони з’являтимуться знову після кожного шиномонтажу. Краще зосередитися на важливих діях перед підготовкою зимових шин: перевірити наявність тріщин, пошкоджень та гриж, а також поміняти колеса місцями для рівномірного зношування.

Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!