BMW M5 нового покоління G99 став першим універсалом у лінійці M5 з 2010 року, коли випускалася версія E61 із атмосферним V10. У той час компанія виробила всього близько 1000 універсалів проти 19500 седанів. Однак тепер інтерес до M5 Touring виявився значно вищим, ніж очікував сам виробник.
За словами Сільвії Нойбауер, віце-президента BMW M з продажу та маркетингу, спочатку передбачалося, що седани становитимуть дві третини продажів, а універсали – лише одну третину. Однак високий попит на Touring змусив BMW скоригувати стратегію, і тепер виробництво розділене порівну між двома версіями.
Одним із ключових факторів популярності універсала стала його офіційна поява на ринку США. Ауді вже вивела туди RS6 Avant, а Mercedes-Benz пропонував E 63 T-Modell. Тепер BMW слідує тому ж шляху, надаючи клієнтам потужний і практичний M5 Touring.
Технічно обидві версії оснащені гібридною силовою установкою на базі 4,4-літрового V8. У поєднанні з електромотором потужністю 194 л. сумарна віддача досягає 717 л. і 1000 Нм крутного моменту. Акумулятор ємністю 18,6 кВт·год дозволяє заряджатися на потужності до 7,4 кВт, але він легший, ніж батарея BMW XM.
Седан важить 2445 кг, універсал – 2508 кг, проте це не заважає M5 розганятися до 97 км / год всього за 3,4 секунди. У реальних тестах автомобіль уже показав ще швидші результати.
Повернення M5 Touring підтверджує зростаючий інтерес до заряджених універсалів. Новий M5 2025 продовжує традиції BMW M, поєднуючи потужність, передові технології та практичність в одному автомобілі.