Компанія BMW представила нове покоління електродвигунів Gen6, які стануть основою майбутніх електромобілів Neue Klasse. Одним із ключових покращень системи повного приводу стала можливість активації переднього мотора при русі заднім ходом на слизьких покриттях, таких як сніг та лід.
Раніше експерти з Норвегії висловлювали побоювання, що двомоторна система BMW xDrive в електромобілях не завжди задіює передній двигун, що може створювати проблеми під час маневрування у зимових умовах. У відповідь на критику BMW офіційно заявила, що тепер передній мотор автоматично вмикається, якщо задні колеса втрачають зчеплення.
Нова система повного приводу BMW отримала кілька ключових покращень:
- Передній мотор (ASM) активується під час руху назад, допомагаючи на снігу та льоду.
- Знижено енергоспоживання, порівняно з моторами на постійних магнітах.
- Зменшено паразитний опір, якщо передній двигун не використовується.
- Повний привід тепер задіяний у всіх режимах руху.
Раніше деякі електромобілі з повним приводом стикалися з проблемою, коли передній мотор не активувався під час руху заднім ходом, що створювало ризики на засніжених дорогах. У Норвегії вже був судовий прецедент, коли власники MG4 AWD подали позови через некоректну роботу системи повного приводу. BMW врахувала цей досвід та внесла відповідні зміни.
Перші автомобілі з новою системою з’являться у 2025 році, а першими моделями стануть електричний BMW i3 Neue Klasse та майбутній BMW iX3. Покращена система повного приводу підвищить безпеку та зробить електромобілі адаптованішими до зимових умов.