Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак поки що під час їх розробки інженери вже зіткнулися з низкою проблем, які заважають запуску серійного виробництва. З іншого боку, BMW зараз розкрила нові деталі про технічне оснащення, які показують, що баварські електрокари кращі за конкурентів.
Однією з перших електричних моделей, яка буде побудована на даній платформі, стане кросовер iX3. На ньому дебютує фірмова система управління трансмісією наступного покоління. Крім того, кросовер, ймовірно, вийде із принципово новим екраном BMW, який витягнеться вздовж лобового вікна. Але баварська компанія підготувала кілька інших несподіваних рішень.
Вона запропонує з новими електрокар акумулятор, що підтримує зарядку при 800 В. Він складається з циліндричних, а не призматичних осередків. Завдяки цьому густина енергії збільшується приблизно на 20%. BMW заявляє, що майбутні моделі заряджатимуться на 30% швидше і забезпечуватимуть на 30% більше запасу ходу в порівнянні з поточними електромобілями бренду. А в деяких машин показники кращі за вказані.
Осередки упаковуються безпосередньо в акумулятор, а не спочатку поміщаються в модулі. Тому батарея стає структурним компонентом у автомобілях Neue Klasse. Це допомагає знизити вагу та збільшити міцність.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment