Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак поки що під час їх розробки інженери вже зіткнулися з низкою проблем, які заважають запуску серійного виробництва. З іншого боку, BMW зараз розкрила нові деталі про технічне оснащення, які показують, що баварські електрокари кращі за конкурентів.
Що варто знати
Однією з перших електричних моделей, яка буде побудована на даній платформі, стане кросовер iX3. На ньому дебютує фірмова система управління трансмісією наступного покоління. Крім того, кросовер, ймовірно, вийде із принципово новим екраном BMW, який витягнеться вздовж лобового вікна. Але баварська компанія підготувала кілька інших несподіваних рішень.
Вона запропонує з новими електрокар акумулятор, що підтримує зарядку при 800 В. Він складається з циліндричних, а не призматичних осередків. Завдяки цьому густина енергії збільшується приблизно на 20%. BMW заявляє, що майбутні моделі заряджатимуться на 30% швидше і забезпечуватимуть на 30% більше запасу ходу в порівнянні з поточними електромобілями бренду. А в деяких машин показники кращі за вказані.
Осередки упаковуються безпосередньо в акумулятор, а не спочатку поміщаються в модулі. Тому батарея стає структурним компонентом у автомобілях Neue Klasse. Це допомагає знизити вагу та збільшити міцність.