Авто

Чому не варто заправляти повний бак: можливі загрози для автомобіля

Share

Головний аргумент противників повної заправки — вакуум, що нібито утворюється в баку, який може пошкодити паливний насос . Однак сучасні автомобілі оснащені системами вентиляції та «розумними» датчиками, які запобігають зниженню тиску до критичного рівня.

Що варто знати

Вентиляційна система відключається тільки при спрацьовуванні гравітаційного клапана (наприклад, при нахилі автомобіля більш ніж на 45 градусів), що зроблено для запобігання витоку палива в аварійних ситуаціях, пояснюють фахівці.

Що стосується старих автомобілів, які не мають сучасних технологій, то й тут вакуум у баку виключено. Як стверджує експерт, паливна система будь-якого автомобіля не є повністю герметичною. Заливна горловина оснащена клапанами, які забезпечують надходження повітря при витрачанні палива та скидання тиску парів. Таким чином, поява вакууму неможлива .

Хоча заправка до максимуму здебільшого безпечна, є нюанси. За словами експертів у деяких автомобілях переповнення бака може порушити роботу системи контролю парів палива . Це здатне призвести до збоїв у роботі двигуна та збільшення викидів шкідливих речовин.

Також важливо враховувати стан автомобіля. Якщо система вентиляції працює некоректно або ущільнювачі пошкоджені, повний бак може збільшити ризик витоку палива .

Незважаючи на можливі ризики, заправка “до повного” має свої переваги. Експертиз азначають, що повний бак полегшує роботу паливного насоса, знижуючи його зношування. Крім того, виробники автомобілів закладають у конструкцію додаткову вагу палива, тому зниження динаміки через «баласт» малоймовірне.

Ще один вагомий аргумент – тривале зберігання автомобіля . Повний бак перешкоджає випаровуванню летких компонентів палива і запобігає його деградації.

Єдина ситуація, коли варто уникати повної заправки — якщо ви опинилися на незнайомій трасі і не впевнені як паливо на найближчій АЗС . У цьому випадку краще придбати мінімальну кількість палива, щоб дістатися перевіреної заправки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

В Україні можуть запровадити обов’язкову зимову гуму з 1 листопада

У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…

19.06.2025

Як зекономити пальне: 4 прості поради для кожного водія

Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…

19.06.2025

Що робити, якщо машина перегрілася в заторі

У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…

19.06.2025

Audi оголосила комплектації та ціни нового Q3

Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…

19.06.2025

Патрульна поліція нагадує: де заборонена зупинка і який штраф

Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…

19.06.2025

Новий Nissan Leaf матиме різний дизайн задніх ліхтарів залежно від версії

Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…

19.06.2025