Авто

Чому не варто заправляти повний бак: можливі загрози для автомобіля

Share

Головний аргумент противників повної заправки — вакуум, що нібито утворюється в баку, який може пошкодити паливний насос . Однак сучасні автомобілі оснащені системами вентиляції та «розумними» датчиками, які запобігають зниженню тиску до критичного рівня.

Що варто знати

Вентиляційна система відключається тільки при спрацьовуванні гравітаційного клапана (наприклад, при нахилі автомобіля більш ніж на 45 градусів), що зроблено для запобігання витоку палива в аварійних ситуаціях, пояснюють фахівці.

Що стосується старих автомобілів, які не мають сучасних технологій, то й тут вакуум у баку виключено. Як стверджує експерт, паливна система будь-якого автомобіля не є повністю герметичною. Заливна горловина оснащена клапанами, які забезпечують надходження повітря при витрачанні палива та скидання тиску парів. Таким чином, поява вакууму неможлива .

Хоча заправка до максимуму здебільшого безпечна, є нюанси. За словами експертів у деяких автомобілях переповнення бака може порушити роботу системи контролю парів палива . Це здатне призвести до збоїв у роботі двигуна та збільшення викидів шкідливих речовин.

Також важливо враховувати стан автомобіля. Якщо система вентиляції працює некоректно або ущільнювачі пошкоджені, повний бак може збільшити ризик витоку палива .

Незважаючи на можливі ризики, заправка “до повного” має свої переваги. Експертиз азначають, що повний бак полегшує роботу паливного насоса, знижуючи його зношування. Крім того, виробники автомобілів закладають у конструкцію додаткову вагу палива, тому зниження динаміки через «баласт» малоймовірне.

Ще один вагомий аргумент – тривале зберігання автомобіля . Повний бак перешкоджає випаровуванню летких компонентів палива і запобігає його деградації.

Єдина ситуація, коли варто уникати повної заправки — якщо ви опинилися на незнайомій трасі і не впевнені як паливо на найближчій АЗС . У цьому випадку краще придбати мінімальну кількість палива, щоб дістатися перевіреної заправки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Експерт назвав причини для ТО нової машини з автосалону

Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…

19.03.2025

В нових автомобілях Toyota з’являться старі запчастини

Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…

19.03.2025

Названо головні ризики купівлі автомобіля з великою кількістю власників

Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…

19.03.2025

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025