Авто

Чому не варто заправляти повний бак: можливі загрози для автомобіля

Share

Головний аргумент противників повної заправки — вакуум, що нібито утворюється в баку, який може пошкодити паливний насос . Однак сучасні автомобілі оснащені системами вентиляції та «розумними» датчиками, які запобігають зниженню тиску до критичного рівня.

Що варто знати

Вентиляційна система відключається тільки при спрацьовуванні гравітаційного клапана (наприклад, при нахилі автомобіля більш ніж на 45 градусів), що зроблено для запобігання витоку палива в аварійних ситуаціях, пояснюють фахівці.

Що стосується старих автомобілів, які не мають сучасних технологій, то й тут вакуум у баку виключено. Як стверджує експерт, паливна система будь-якого автомобіля не є повністю герметичною. Заливна горловина оснащена клапанами, які забезпечують надходження повітря при витрачанні палива та скидання тиску парів. Таким чином, поява вакууму неможлива .

Хоча заправка до максимуму здебільшого безпечна, є нюанси. За словами експертів у деяких автомобілях переповнення бака може порушити роботу системи контролю парів палива . Це здатне призвести до збоїв у роботі двигуна та збільшення викидів шкідливих речовин.

Також важливо враховувати стан автомобіля. Якщо система вентиляції працює некоректно або ущільнювачі пошкоджені, повний бак може збільшити ризик витоку палива .

Незважаючи на можливі ризики, заправка “до повного” має свої переваги. Експертиз азначають, що повний бак полегшує роботу паливного насоса, знижуючи його зношування. Крім того, виробники автомобілів закладають у конструкцію додаткову вагу палива, тому зниження динаміки через «баласт» малоймовірне.

Ще один вагомий аргумент – тривале зберігання автомобіля . Повний бак перешкоджає випаровуванню летких компонентів палива і запобігає його деградації.

Єдина ситуація, коли варто уникати повної заправки — якщо ви опинилися на незнайомій трасі і не впевнені як паливо на найближчій АЗС . У цьому випадку краще придбати мінімальну кількість палива, щоб дістатися перевіреної заправки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025