Система очищення вихлопу AdBlue, яка мала зменшувати шкідливі викиди, стала серйозною проблемою для власників сучасних дизельних авто: через кристалізацію реагенту тисячі водіїв у Європі стикаються з дорогими ремонтами.
За даними L’automobiliste, найчастіше несправності виникають через замерзання або перегрівання рідини. AdBlue – це розчин сечовини, який кристалізується при температурах нижче -11 °C або вище +30 °C. Утворені кристали забивають форсунку, пошкоджують датчики та виводять з ладу помпу. Якщо ж помпа інтегрована в бак, доводиться міняти весь резервуар, що коштує від 1200 євро (приблизно 58 800 грн) і більше.
Найбільше скарг надходить від власників автомобілів зі дизельним двигуном 1.5 BlueHDi від Stellantis. У групі ризику виявилися Peugeot 208, 2008, 3008, 5008, 508 та Partner; Citroën C3, C3 Aircross, C4, C4 Cactus, C4 SpaceTourer, C5 Aircross і Berlingo; Opel Corsa, Crossland X, Grandland X та Zafira, а також моделі DS Crossback. Проблеми фіксуються й у дизельних Renault 1.5 dCi, що встановлюються на Clio, Captur, Megane та Dacia Duster. Є скарги й від власників Audi та Volkswagen – їхні системи SCR виявилися чутливими до якості самого реагенту.
Поломка зазвичай починається з появи попередження на панелі приладів про несправність системи AdBlue або нібито низький рівень рідини, навіть якщо бак заповнений. Після цього бортовий комп’ютер запускає зворотний відлік пробігу: коли він доходить до нуля, електроніка блокує запуск двигуна, і автомобіль фактично перетворюється на “цеглину”.
Під час вибору уживаного автомобіля водії часто враховують не лише витрату палива чи надійність, а…
Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…
Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…
Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…
Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…
Tesla вирішила зробити електромобілі доступнішими та замість нового Model 2 представила спрощену версію Model 3…
Leave a Comment