Після відходу Renault Megane із традиційними двигунами внутрішнього згоряння, Dacia бере на себе завдання повернути бренд у конкурентний сегмент компактних автомобілів. Новий компакт від Dacia , заснований на платформі CMF-B , стане доступним рішенням з гібридними та біопаливними технологіями, включаючи підтримку ГБО.
Megane у п’ятому поколінні став повністю електричним, що позбавило бренд частки ринку, яку продовжують займати такі конкуренти, як Peugeot та Volkswagen . Новий проект Dacia дозволить усунути цю прогалину та запропонувати економічний та екологічний автомобіль, що підходить для європейського ринку.
Очікується, що модель дебютує в період з 2026 до 2028 року. Вона буде націлена на тих, хто шукає компактні автомобілі з сучасною технологією за доступною за ціною .
Новий компакт від Dacia стане важливим кроком на шляху повернення групи Renault у сегмент C та підтвердженням її здатності адаптуватися до сучасних запитів ринку.
Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…
Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…
Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Leave a Comment