Після відходу Renault Megane із традиційними двигунами внутрішнього згоряння, Dacia бере на себе завдання повернути бренд у конкурентний сегмент компактних автомобілів. Новий компакт від Dacia , заснований на платформі CMF-B , стане доступним рішенням з гібридними та біопаливними технологіями, включаючи підтримку ГБО.
Megane у п’ятому поколінні став повністю електричним, що позбавило бренд частки ринку, яку продовжують займати такі конкуренти, як Peugeot та Volkswagen . Новий проект Dacia дозволить усунути цю прогалину та запропонувати економічний та екологічний автомобіль, що підходить для європейського ринку.
Очікується, що модель дебютує в період з 2026 до 2028 року. Вона буде націлена на тих, хто шукає компактні автомобілі з сучасною технологією за доступною за ціною .
Новий компакт від Dacia стане важливим кроком на шляху повернення групи Renault у сегмент C та підтвердженням її здатності адаптуватися до сучасних запитів ринку.
Система очищення вихлопу AdBlue, яка мала зменшувати шкідливі викиди, стала серйозною проблемою для власників сучасних…
Під час вибору уживаного автомобіля водії часто враховують не лише витрату палива чи надійність, а…
Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…
Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…
Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…
Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…
Leave a Comment