Toyota представила олдскульний трирядний кросовер на базі Hilux Сamp. Новинка, що отримала назву Hilux Rangga SUV, орієнтована на ринок Індонезії там вона з’явиться в 2025 році. За основу взяли доступний рамний пікап Hilux Сamp, який переробили на кросовер, розрахований на сім осіб. Привід у моделі тільки задній, а двигунів два на вибір: дволітровий бензиновий і турбодизель об’ємом 2,4 літра. Випуском кросоверів візьметься індонезійська кузовна компанія New Armada, і обсяги будуть невеликі — приблизно по 50 автомобілів на місяць.
Що відомо про Toyota Hilux Сamp
Як повідомляє CNN Indonesia, Hilux Rangga SUV базується на платформі IMV, розрахованій на різні типи силових установок, включаючи газові, гібридні і навіть повністю електричні. Однак «зелених» версій у моделі не буде, принаймні поки що. Індонезійцям запропонують дві модифікації: з бензиновим ДВЗ об’ємом 2,0 літра потужністю 139 кінських сил та з 1,4-літровим турбодизелем на 149 сил. Коробка передач – п’ятиступінчаста “механіка” або шестидипазаонний автомат, причому останній доступний тільки в самій дрогой версії з дизельним мотором. Привід задній.
У кросовера трирядний салон із посадковою формулою 2+3+2, а дизайн екстер’єру практично точно повторює концепт, представлений на автосалоні в Індонезії в жовтні цього року. Тоді повідомлялося, що зовнішній вигляд автомобіля натхнен Toyota FJ Cruiser: у нього незграбний і місцями непропорційний кузов, масивний передній бампер з незабарвленого пластику, рейлінги на даху і короткий капот.
Пікап Toyota Hilux Rangga коштує в Індонезії від 188,7 до 299,2 мільйона індонезійських рупій (550-800 тисяч гривень), а ось кросовер виявився відчутно дорожчим – 400-500 мільйонів рупій залежно від версії (від 1,2-1,5 мільйона гривень).
Toyota залишається лідером на ринку Індонезії: з початку 2024 року японська марка реалізувала в країні майже 268,3 тисяч автомобілів. На другому місці знаходиться підконтрольна їй Daihatsu з результатом 155 тисяч проданих машин, а замикає топ-3 Honda (92,3 тисяч проданих автомобілів).