Авто

Три автомобільні сегменти, які не знайшли популярності в Україні

Найбільшого поширення на автомобільному ринку України набули седани, кросовери та позашляховики. Саме такі машини займають великі частки реалізації. Є й такі сегменти, які за всіх своїх переваг не зуміли завоювати визнання в Україні.

Популярні автомобільні сегменти формуються під впливом запитів від споживачів. Не меншу роль відіграє норма викидів, рівень безпеки та економічна складова.

Шутінг-брейк

Багато автомобілістів в Україні жодного разу не зустрічалися з цим терміном, оскільки такий тип кузова не набув широкого поширення країни. Так називають суміш кузова універсала та купе. Найбільш відповідний опис – 2-дверний універсал. Такі автомобілі поєднують у собі недоліки обох типів кузова – тісний салон, великі розміри. Автомобілісти, які потребують багато місця в багажнику, купують позашляховик. Любителі купе розглядають придбання саме купе. З цих причин шутинг-брейк не набув популярності на ринку.

Позашляхові купе

CUV – до цієї категорії входять ті автомобілі, які представлені в кузові піднятого купе. Вважається, що машина такого формату може пересуватися бездоріжжям. До такої категорії можна віднести моделі Chevrolet EI Camino та Ford Ranchero.

На тлі таких машин стандартні пікапа більш універсальні та економічні. У кузові CUV не можна розмістити майже нічого, що робить їхнє існування безглуздим. CUV – це поєднання стильного дводверного купе та компактного пікапа. Автомобілі такого формату не отримали схвалення на ринку Україні через явні недоліки: обмежений простір у салоні та відсутність місця для розміщення вантажу.

Компактні автомобілі

На окрему увагу заслуговують машини невеликого розміру. На дорогах України можна зустріти і Fiat 500, і деякі моделі бренду Smart. Крім того, у продажу є кейкари японського виробництва. Проте йдеться про невелику кількість, яка не дозволяє зробити сегмент популярним у країні.

У деяких містах Європи спостерігається зворотна ситуація – на дорогах зустрічаються виключно компактні машини. Це пояснюється тим, що вулиці в Європі мають невеликі розміри та не дозволяють експлуатувати габаритні машини. Особливо часто таке трапляється у старовинних містах. У Японії кейкари залишаються популярними через економічну вигоду, оскільки податок безпосередньо залежить від обсягу транспорту. Крім того, експлуатація компактних автомобілів в Україні становить певні складнощі в зимову пору року – пересуватися широкою засніженою колією неможливо.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Новий Renault Clio готується до прем’єри з оновленим стилем та мотором

Renault готується до важливої ​​події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…

29.08.2025

Покупка авто на вторинці: які моделі найбільше б’ють по бюджету

Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…

29.08.2025

Без прав і реєстрації на мопеді: поліція попереджає про серйозні штрафи

У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…

29.08.2025

Літні покупки для зимової безпеки: як підготувати авто без зайвих витрат

Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…

29.08.2025

Названо 5 дизельних двигунів, які проходять сотні тисяч кілометрів без ремонту

Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…

29.08.2025

Прогрів авто взимку та влітку: що радять автовиробники

Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…

29.08.2025