Авто

Три автомобільні сегменти, які не знайшли популярності в Україні

Share

Найбільшого поширення на автомобільному ринку України набули седани, кросовери та позашляховики. Саме такі машини займають великі частки реалізації. Є й такі сегменти, які за всіх своїх переваг не зуміли завоювати визнання в Україні.

Популярні автомобільні сегменти формуються під впливом запитів від споживачів. Не меншу роль відіграє норма викидів, рівень безпеки та економічна складова.

Шутінг-брейк

Багато автомобілістів в Україні жодного разу не зустрічалися з цим терміном, оскільки такий тип кузова не набув широкого поширення країни. Так називають суміш кузова універсала та купе. Найбільш відповідний опис – 2-дверний універсал. Такі автомобілі поєднують у собі недоліки обох типів кузова – тісний салон, великі розміри. Автомобілісти, які потребують багато місця в багажнику, купують позашляховик. Любителі купе розглядають придбання саме купе. З цих причин шутинг-брейк не набув популярності на ринку.

Позашляхові купе

CUV – до цієї категорії входять ті автомобілі, які представлені в кузові піднятого купе. Вважається, що машина такого формату може пересуватися бездоріжжям. До такої категорії можна віднести моделі Chevrolet EI Camino та Ford Ranchero.

На тлі таких машин стандартні пікапа більш універсальні та економічні. У кузові CUV не можна розмістити майже нічого, що робить їхнє існування безглуздим. CUV – це поєднання стильного дводверного купе та компактного пікапа. Автомобілі такого формату не отримали схвалення на ринку Україні через явні недоліки: обмежений простір у салоні та відсутність місця для розміщення вантажу.

Компактні автомобілі

На окрему увагу заслуговують машини невеликого розміру. На дорогах України можна зустріти і Fiat 500, і деякі моделі бренду Smart. Крім того, у продажу є кейкари японського виробництва. Проте йдеться про невелику кількість, яка не дозволяє зробити сегмент популярним у країні.

У деяких містах Європи спостерігається зворотна ситуація – на дорогах зустрічаються виключно компактні машини. Це пояснюється тим, що вулиці в Європі мають невеликі розміри та не дозволяють експлуатувати габаритні машини. Особливо часто таке трапляється у старовинних містах. У Японії кейкари залишаються популярними через економічну вигоду, оскільки податок безпосередньо залежить від обсягу транспорту. Крім того, експлуатація компактних автомобілів в Україні становить певні складнощі в зимову пору року – пересуватися широкою засніженою колією неможливо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

В Україні зменшився попит на автомобілі з пробігом

У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували 84,6 тисячі перших реєстрацій та угод з продажу…

05.12.2024

Як уникнути небезпек під час нічної їзди: корисні поради для водіїв

Нічне водіння – це зовсім інша історія, ніж їзда вдень. Машин менше, але й світла…

05.12.2024

В Україні обговорюють запровадження штрафів за їзду на літніх шинах взимку

Національна поліція України планує ввести штрафи для водіїв, які не замінять літні шини на зимові…

05.12.2024

Реальне енергоспоживання електромобілів перевищує обіцяні показники

Нещодавнє дослідження показало, що електромобілі у реальних умовах витрачають більше електроенергії, ніж заявлено. У середньому…

05.12.2024

Nissan випустив кросовер з низькою витратою пального

Nissan офіційно запустив у Малайзії компактний електрифікований кросовер KICKS e-POWER Новинка поєднує стильний дизайн та…

05.12.2024

Відбувся запуск оновленої лінійки Audi A5: відомі ціни

Audi A5 продовжує радувати шанувальників: поліпшена стандартна комплектація робить модель ще привабливішою. Що ще відомо…

05.12.2024