Авто

Три автомобільні сегменти, які не знайшли популярності в Україні

Найбільшого поширення на автомобільному ринку України набули седани, кросовери та позашляховики. Саме такі машини займають великі частки реалізації. Є й такі сегменти, які за всіх своїх переваг не зуміли завоювати визнання в Україні.

Популярні автомобільні сегменти формуються під впливом запитів від споживачів. Не меншу роль відіграє норма викидів, рівень безпеки та економічна складова.

Шутінг-брейк

Багато автомобілістів в Україні жодного разу не зустрічалися з цим терміном, оскільки такий тип кузова не набув широкого поширення країни. Так називають суміш кузова універсала та купе. Найбільш відповідний опис – 2-дверний універсал. Такі автомобілі поєднують у собі недоліки обох типів кузова – тісний салон, великі розміри. Автомобілісти, які потребують багато місця в багажнику, купують позашляховик. Любителі купе розглядають придбання саме купе. З цих причин шутинг-брейк не набув популярності на ринку.

Позашляхові купе

CUV – до цієї категорії входять ті автомобілі, які представлені в кузові піднятого купе. Вважається, що машина такого формату може пересуватися бездоріжжям. До такої категорії можна віднести моделі Chevrolet EI Camino та Ford Ranchero.

На тлі таких машин стандартні пікапа більш універсальні та економічні. У кузові CUV не можна розмістити майже нічого, що робить їхнє існування безглуздим. CUV – це поєднання стильного дводверного купе та компактного пікапа. Автомобілі такого формату не отримали схвалення на ринку Україні через явні недоліки: обмежений простір у салоні та відсутність місця для розміщення вантажу.

Компактні автомобілі

На окрему увагу заслуговують машини невеликого розміру. На дорогах України можна зустріти і Fiat 500, і деякі моделі бренду Smart. Крім того, у продажу є кейкари японського виробництва. Проте йдеться про невелику кількість, яка не дозволяє зробити сегмент популярним у країні.

У деяких містах Європи спостерігається зворотна ситуація – на дорогах зустрічаються виключно компактні машини. Це пояснюється тим, що вулиці в Європі мають невеликі розміри та не дозволяють експлуатувати габаритні машини. Особливо часто таке трапляється у старовинних містах. У Японії кейкари залишаються популярними через економічну вигоду, оскільки податок безпосередньо залежить від обсягу транспорту. Крім того, експлуатація компактних автомобілів в Україні становить певні складнощі в зимову пору року – пересуватися широкою засніженою колією неможливо.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Toyota оновлює старі моделі замість випуску нових

Останніми роками Toyota обирає обережний підхід до оновлення своїх популярних моделей. Нові версії RAV4 і…

30.09.2025

Названо 3 схеми штрафів, на які варто звертати увагу кожному водію

Попри активне використання автоматичних камер, протоколи поліції досі відіграють значну роль, і водії іноді стають…

30.09.2025

Mercedes об’єднує дизайн електромобілів і ДВЗ у єдиному стилі

Mercedes-Benz запускає нову еру у дизайні: електричні та бензинові версії моделей тепер майже не відрізнятимуться…

30.09.2025

В Україні посилюють штрафи за порушення ПДР: що чекає водіїв та власників електросамокатів

Поліція України анонсувала посилення покарань за порушення правил дорожнього руху. Зміни стосуватимуться електросамокатів: запровадять чіткі…

30.09.2025

В Україні посилили вимоги до повторних тестів на водійські права

В Україні змінили правила складання водійських іспитів. Після невдалої спроби теоретичного чи практичного тесту повторно…

30.09.2025

Що може завадити камерам автофіксації фіксувати порушення

Камери автофіксації на українських дорогах працюють цілодобово та здатні фіксувати широкий спектр порушень. Водночас не…

30.09.2025