Авто

Три автомобільні сегменти, які не знайшли популярності в Україні

Share

Найбільшого поширення на автомобільному ринку України набули седани, кросовери та позашляховики. Саме такі машини займають великі частки реалізації. Є й такі сегменти, які за всіх своїх переваг не зуміли завоювати визнання в Україні.

Популярні автомобільні сегменти формуються під впливом запитів від споживачів. Не меншу роль відіграє норма викидів, рівень безпеки та економічна складова.

Шутінг-брейк

Багато автомобілістів в Україні жодного разу не зустрічалися з цим терміном, оскільки такий тип кузова не набув широкого поширення країни. Так називають суміш кузова універсала та купе. Найбільш відповідний опис – 2-дверний універсал. Такі автомобілі поєднують у собі недоліки обох типів кузова – тісний салон, великі розміри. Автомобілісти, які потребують багато місця в багажнику, купують позашляховик. Любителі купе розглядають придбання саме купе. З цих причин шутинг-брейк не набув популярності на ринку.

Позашляхові купе

CUV – до цієї категорії входять ті автомобілі, які представлені в кузові піднятого купе. Вважається, що машина такого формату може пересуватися бездоріжжям. До такої категорії можна віднести моделі Chevrolet EI Camino та Ford Ranchero.

На тлі таких машин стандартні пікапа більш універсальні та економічні. У кузові CUV не можна розмістити майже нічого, що робить їхнє існування безглуздим. CUV – це поєднання стильного дводверного купе та компактного пікапа. Автомобілі такого формату не отримали схвалення на ринку Україні через явні недоліки: обмежений простір у салоні та відсутність місця для розміщення вантажу.

Компактні автомобілі

На окрему увагу заслуговують машини невеликого розміру. На дорогах України можна зустріти і Fiat 500, і деякі моделі бренду Smart. Крім того, у продажу є кейкари японського виробництва. Проте йдеться про невелику кількість, яка не дозволяє зробити сегмент популярним у країні.

У деяких містах Європи спостерігається зворотна ситуація – на дорогах зустрічаються виключно компактні машини. Це пояснюється тим, що вулиці в Європі мають невеликі розміри та не дозволяють експлуатувати габаритні машини. Особливо часто таке трапляється у старовинних містах. У Японії кейкари залишаються популярними через економічну вигоду, оскільки податок безпосередньо залежить від обсягу транспорту. Крім того, експлуатація компактних автомобілів в Україні становить певні складнощі в зимову пору року – пересуватися широкою засніженою колією неможливо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Volkswagen розглядає можливість створення нового позашляховика на платформі Scout

Концерн Volkswagen офіційно відродив бренд Scout, представивши кілька місяців тому позашляховик Scout Traveler та пікап…

18.03.2025

Нове покоління довгоочікуваного Toyota RAV4 чекає на кардинальний редизайн

Популярний позашляховик повинен пережити істотне зовнішнє перетворення, а також мати модернізовану технічну частину. Як машина…

18.03.2025

Водіям нагадали про обов’язковий платіж до 31 березня

Якщо ви маєте улюблений номерний знак і хочете зберегти його, але плануєте продати автомобіль, вам…

18.03.2025

Названо найнадійніші спортивні машини за останні 10 років

Експерти порталу HotCars провели дослідження та склали список найнадійніших спортивних автомобілів, випущених за останні десять…

18.03.2025

CyberCab та Robovan: Tesla готує революцію в міському транспорті

Tesla продовжує розробляти інноваційні транспортні рішення, розкриваючи нові деталі про майбутні моделі. Головний дизайнер Tesla…

18.03.2025

Автоексперти назвали 10 корисних функцій в авто, про які мало хто знає

Багато водіїв, купуючи автомобіль, упевнені, що всі його можливості будуть докладно описані в інструкції. Однак…

18.03.2025