Авто

Три автомобільні сегменти, які не знайшли популярності в Україні

Share

Найбільшого поширення на автомобільному ринку України набули седани, кросовери та позашляховики. Саме такі машини займають великі частки реалізації. Є й такі сегменти, які за всіх своїх переваг не зуміли завоювати визнання в Україні.

Популярні автомобільні сегменти формуються під впливом запитів від споживачів. Не меншу роль відіграє норма викидів, рівень безпеки та економічна складова.

Шутінг-брейк

Багато автомобілістів в Україні жодного разу не зустрічалися з цим терміном, оскільки такий тип кузова не набув широкого поширення країни. Так називають суміш кузова універсала та купе. Найбільш відповідний опис – 2-дверний універсал. Такі автомобілі поєднують у собі недоліки обох типів кузова – тісний салон, великі розміри. Автомобілісти, які потребують багато місця в багажнику, купують позашляховик. Любителі купе розглядають придбання саме купе. З цих причин шутинг-брейк не набув популярності на ринку.

Позашляхові купе

CUV – до цієї категорії входять ті автомобілі, які представлені в кузові піднятого купе. Вважається, що машина такого формату може пересуватися бездоріжжям. До такої категорії можна віднести моделі Chevrolet EI Camino та Ford Ranchero.

На тлі таких машин стандартні пікапа більш універсальні та економічні. У кузові CUV не можна розмістити майже нічого, що робить їхнє існування безглуздим. CUV – це поєднання стильного дводверного купе та компактного пікапа. Автомобілі такого формату не отримали схвалення на ринку Україні через явні недоліки: обмежений простір у салоні та відсутність місця для розміщення вантажу.

Компактні автомобілі

На окрему увагу заслуговують машини невеликого розміру. На дорогах України можна зустріти і Fiat 500, і деякі моделі бренду Smart. Крім того, у продажу є кейкари японського виробництва. Проте йдеться про невелику кількість, яка не дозволяє зробити сегмент популярним у країні.

У деяких містах Європи спостерігається зворотна ситуація – на дорогах зустрічаються виключно компактні машини. Це пояснюється тим, що вулиці в Європі мають невеликі розміри та не дозволяють експлуатувати габаритні машини. Особливо часто таке трапляється у старовинних містах. У Японії кейкари залишаються популярними через економічну вигоду, оскільки податок безпосередньо залежить від обсягу транспорту. Крім того, експлуатація компактних автомобілів в Україні становить певні складнощі в зимову пору року – пересуватися широкою засніженою колією неможливо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Податки при продажу автомобіля: хто, коли і скільки має платити

Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…

15.06.2025

Чому українці масово провалюють практичні іспити на права і як цього уникнути

З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…

15.06.2025

Що потрібно знати про перевезення дітей у авто: правила та штрафи

В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…

15.06.2025

Як поводитись, якщо вас зупинила поліція: поради адвоката

Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…

15.06.2025

Експерти назвали найбільш аварійні авто 2020 року

Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…

15.06.2025

В Україні з 1 липня техогляд автомобілів проходитиме з обов’язковою відеофіксацією

З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…

15.06.2025