Авто

Xiaomi публічно представила електричний седан SU7 в екстремальній версії Ultra (ФОТО)

У рамках Міжнародного автосалону в Гуанчжоу 2024 компанія Xiaomi публічно представила електроседан SU7 в екстремальній версії Ultra.

Що ще відомо про новинку

Xiaomi SU7 Ultra – це топ-версія моделі. Високопродуктивний електричний седан було розсекречено нещодавно — наприкінці жовтня 2024 року. Цей автомобіль поєднує передові технології і вражаючі динамічні характеристики, позиціонуючись як конкурент моделям Porsche Taycan Turbo GT і Tesla Model S Plaid .

SU7 Ultra має спортивний дизайн з аеродинамічним оперенням. Передбачені агресивні бампери, збільшений задній спойлер та активний дифузор. Притискна сила – 265 кг. Через нове оперення версія Ultra трохи більша за молодші версії Xiaomi SU7 , габаритна довжина топової версії — 5 115 мм, ширина — 1 970 мм, висота — 1 465 мм, колісна база — 3 000 мм.

Всередині автомобіль обладнаний спортивними сидіннями з жовтими ременями безпеки, кермовим колесом, обтягнутим алькантарою, та елементами інтер’єру з вуглецевого волокна, що підкреслюють преміальний та спортивний характер моделі.

Тримоторна силова система Xiaomi SU7 Ultra включає два електродвигуни на задній осі (кожен розвиває 578 л.с. та 635 Нм) та один електродвигун на передній осі, потужністю 392 к.с. та 500 Нм. Загальна потужність установки досягає вражаючих 1548 к.с. і 1770 Нм.

Розгін з місця до 100 км/год автомобіль виконує всього за 1,98 секунд , до 200 км/год – за 5,86 секунд. Максимальна швидкість становить 350 км/год. Чверть милі (402 метри) електроседан долає за 9,23 секунди. Літій-іонна батарея на 897 вольт має ємність 93,7 кВт·год, що забезпечує запас ходу до 630 км за циклом CLTC. Підтримується надшвидка зарядка потужністю до 480 кВт, що дозволяє зарядити батарею з 10 до 80% всього за 11 хвилин.

До речі, 28 жовтня 2024 року прототип SU7 Ultra встановив рекорд кола на трасі Нюрбургрінг, подолавши її за 6 хвилин 46,874 секунди, ставши найшвидшим чотиридверним автомобілем на цій трасі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Xiaomi

Останні записи

Що буде з митом і акцизом після скасування ПДВ-пільг для електромобілів

У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…

28.11.2025

Tesla вчиться у китайських виробників: уніфікація деталей прискорює виробництво

У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…

28.11.2025

Renault готує оновлення класичного Megane: перші рендери

Незважаючи на появу електричного хетчбека Renault Megane E-Tech Electric, французький виробник, схоже, не планує відмовлятися…

28.11.2025

Топ-3 найменш надійних автомобілів бізнес-класу

Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…

28.11.2025

Mercedes поділився новими деталями про свій компактний кросовер

Mercedes-Benz продовжує підготовку до дебюту нового покоління компактного кросовера GLA. Нещодавно прототип моделі помітили на…

28.11.2025

Skoda готує новинку Epiq: компактний електрокар до 25 тисяч євро

Поки деякі автовиробники втрачають позиції на ринку електромобілів, Skoda впевнено нарощує оберти. Вона успішно продає…

28.11.2025