Експерти протягом чотирьох років досліджували понад 130 тисяч транспортних засобів. Кожна машина була перевірена по 112 пунктах, що дозволило провести справедливе та об’єктивне порівняння бензинових та дизельних двигунів. Автомобілі, які брали участь у дослідженні, мали пробіг приблизно 100-200 тисяч кілометрів.
Серед найбільш поширених проблем з автомобілями у дослідженні були витік лубриканта та запітніння. Вона виникала як у бензинових, так і дизельних двигунах, хоча і з деякими відмінностями. Дані показують, що в цьому плані краще за себе показують саме агрегати, які працюють на солярці.
Вихлопна система, включаючи каталітичні нейтралізатори та фільтри сажі, була ще одним поширеним джерелом проблем. У цій категорії вже бензинові двигуни мали перевагу.
При розгляді загальної надійності ДВЗ дослідження показало, що різниця між бензиновими та дизельними агрегатами була мінімальною. Фактично, дизельні двигуни виявилися на 0,5% надійнішими, але експерти зазначають, що ця різниця настільки мала, що її можна вважати статистичною похибкою. Іншими словами, обидва типи «движків» практично ідентичні за рівнем надійності. Загалом потрібно брати машину з таким типом двигуна, який більше подобається або підходить під умови експлуатації.
Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…
Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…
Leave a Comment