Експерти протягом чотирьох років досліджували понад 130 тисяч транспортних засобів. Кожна машина була перевірена по 112 пунктах, що дозволило провести справедливе та об’єктивне порівняння бензинових та дизельних двигунів. Автомобілі, які брали участь у дослідженні, мали пробіг приблизно 100-200 тисяч кілометрів.
Серед найбільш поширених проблем з автомобілями у дослідженні були витік лубриканта та запітніння. Вона виникала як у бензинових, так і дизельних двигунах, хоча і з деякими відмінностями. Дані показують, що в цьому плані краще за себе показують саме агрегати, які працюють на солярці.
Вихлопна система, включаючи каталітичні нейтралізатори та фільтри сажі, була ще одним поширеним джерелом проблем. У цій категорії вже бензинові двигуни мали перевагу.
При розгляді загальної надійності ДВЗ дослідження показало, що різниця між бензиновими та дизельними агрегатами була мінімальною. Фактично, дизельні двигуни виявилися на 0,5% надійнішими, але експерти зазначають, що ця різниця настільки мала, що її можна вважати статистичною похибкою. Іншими словами, обидва типи «движків» практично ідентичні за рівнем надійності. Загалом потрібно брати машину з таким типом двигуна, який більше подобається або підходить під умови експлуатації.
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Leave a Comment