Volkswagen Viloran  – це мінівен для китайського ринку. Viloran став найбільшою моделлю марки, в основі якої лежить модульна платформа MQB. Машина запропонована з семимісним салоном та багатим оснащенням. Мінівен має безальтернативний передній привід і 2,0-літрову «турбочетвірку», яка працює в парі з 7-ступінчастим «роботом». На вибір доступні дві версії різної потужності – на 186 та 220 к.с.

Volkswagen Touareg  – знайомий і популярний кросовер. Оновлений варіант 2025 модельного року доступний з турбомоторами об’ємом 2,0 та 3,0 літра потужністю 265 та 340 к.с. відповідно. Обидва поєднуються з класичним 8-ступінчастим “автоматом” та системою повного приводу 4Motion. Цікаво, що вже в базі кросовера матиме пакет зовнішнього оформлення R-Line. Салон не змінився, але покращилися матеріали оздоблення.

Volkswagen Tharu XR  – це компактний кросовер для китайського ринку. Довжина автомобіля складає 4355 мм, ширина – 1762 мм, висота – 1605 мм. Колісна база дорівнює 2651 мм. Модель пропонується з двома бензиновими моторами на вибір: це 1,5-літровий атмосферник (110 к.с.) та 1,5-літрова турбочетвірка (160 к.с.). Перший двигун поєднується з класичним 6-ступінчастим автоматом, другий – з 7-ступінчастим “роботом”. Привід лише передній.

Volkswagen Teramont  – кросовер з індексом 530V6 має під капотом 2,5-літровий бензиновий турбомотор потужністю 299 л. Це найпотужніший варіант із сімейства. Також є базова версія Teramont для китайського ринку, вона має турбочетвірку TSI об’ємом 2,0 літра (186 л.с.) та передній привід. Середня версія – це форсований до 220 к.с. 2,0-літровий двигун та повний привід. Тільки базовий варіант оснащується механічною коробкою передач і переднім приводом, решта всіх комплектацій — з 7-ступінчастим роботом і повним приводом.

Volkswagen Tayron L  – це новий кросовер для китайського ринку, який є альтернативою моделі Tiguan. Модель має кузов довжиною 4684 мм, пропонується з п’яти або семимісним салоном і базується на платформі MQB Evo. Автомобіль пропонується тільки із бензиновими турбомоторами, а гібридні варіанти відсутні. Базова модифікація оснащена 1,5-літровим двигуном EA211 (160 л.с.). Також доступний 2,0-літровий агрегат EA888 (220 л.с.). Коробка передач – 7-ступінчастий преселективний “робот”. В базі – передній привід, повний пропонується лише для топових версій.

Volkswagen Tavendor  — це аналог-конкурент укороченої моделі Teramont X. Автомобіль побудований на платформі MQB Evo. 220 сил. У другому випадку передбачено повний привід. 7-ступінчастий “робот” DSG з двома зчепленнями. Габарити Tavendor вражають: довжина складає 4936 мм, ширина – 2015 мм, висота – 1756 мм, а колісна база – 2980 мм.

Volkswagen Talagon  – це повнорозмірний кросовер, розроблений спеціально для китайського ринку. Модель побудована на платформі MQB Evo і є найбільшим SUV. лінійці Volkswagen, перевищуючи за розмірами навіть Teramont. Габарити Talagon вражають: довжина становить 5152 мм, ширина – 2002 мм, висота – 1795 мм, а колісна база – 2980 мм. Ці розміри забезпечують просторий салон, доступний у 6- або 7-місцевій конфігурації. Під капотом Talagon пропонуються три варіанти двигунів: 2,0-літровий турбований двигун потужністю 186 л.с., 2,0-літровий турбований двигун потужністю 220 л.с. та 2,5-літровий V6 потужністю 299 к.с. Всі двигуни працюють у парі з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач DSG.

Volkswagen Magotan  – це седан бізнес-класу, розроблений спеціально для китайського ринку. Модель є локалізованою версією європейського Volkswagen Passat. Довжина автомобіля становить 4990 мм, ширина – 1854 мм, висота – 1487 мм, а колісна база – 2871 мм. Модель оснащується бензиновими турбованими двигунами об’ємом 1,5 літра (160 л.с.) та 2,0 літра (220 л.с.), що працюють у парі з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач DSG. Привід – передній.

Volkswagen ID.4 X  – це повністю електричний кросовер, розроблений спеціально для китайського ринку. Модель збудована на платформі MEB. Автомобіль доступний у кількох версіях: 170 л.с. (Задній привід), 204 к.с. (повний привід) та 313 к.с. (Задній привід). Місткість тягового акумулятора – 85кВт · год. Зарядити його можна від терміналу потужністю до 100 кВт, а обіцяна дальність ходу — 550 км за циклом NEDC.

Volkswagen ID.Code  – концептуальний електромобіль, представлений у квітні 2024 року на автосалоні Auto China у Пекіні. Цей концепт демонструє новий напрямок дизайну та технологій Volkswagen. Концепт-кар поєднує в собі елементи SUV та Gran Turismo, пропонуючи динамічний та елегантний зовнішній вигляд з плавними лініями та потужними поверхнями. Довжина автомобіля складає близько 5 метрів. ID.Code оснащений передовими системами, включаючи AI-підтримувані інтерфейси для інтуїтивної взаємодії між водієм та автомобілем. Модель також підтримує функції автономного водіння 4 рівня, дозволяючи автомобілю пересуватися без участі водія в певних умовах.

Volkswagen ID.BUZZ  – це 7-місний електричний мінівен, побудований на модульній платформі MEB. Автомобіль рухається електродвигуном нового покоління APP550 (286 к.с., 550 Нм), тягова батарея — 82 кВт·год., вона забезпечує запас ходу близько 400 км без підзарядки. Такий ID. Buzz може розігнатися з місця до 100 км/год за 7,9 секунд. Втім, такі мотор та батарея доступні за доплату. А в базовому варіанті подовжений ID. Buzz оснащений електромотором потужністю 204 л. та акумулятором на 77 кВт·год. Максимальна швидкість – 145 км/год.

Volkswagen ID.Unix  – повністю електричний компактний купе-кросовер, побудований на архітектурі CEA (China Electrical Architecture). Модель представили у липні 2024 року. Це перша модель нової серії ID. UX, розроблена спільним підприємством Volkswagen Anhui. Довжина автомобіля – 4663 мм, ширина – 1860 мм, висота – 1610 мм, колісна база – 2766 мм. Одномоторна версія із заднім приводом має електродвигун потужністю 170 кВт (231 л.с.). Двомоторна версія з повним приводом отримала передній електродвигун – 80 кВт (109 к.с.), задній – 170 кВт (231 к.с.), сумарна потужність – 250 кВт (340 к.с.). Літій-іонна батарея ємністю 82,4 кВт·год від компанії CATL. Запас ходу складає 621 км для одномоторної версії та 565 км для двомоторної за китайським циклом CLTC.

Volkswagen Golf GTI  – це високопродуктивний хетчбек. Модель поєднує у собі спортивні характеристики та практичність, що робить її популярною серед автолюбителів. Рестайлінговий варіант представили у травні цього року. Під капотом колишня 2,0-літрова турбочетвірка TSI, що розвиває 300 к.с. і 400 Нм крутного моменту. З місця до 100 км/год машина розганяється за 5,6 секунд, обмежувач спрацьовується на 250 км/год. Привід – передній.