Японський автовиробник Mazda завершує підготовку до випуску нового покоління кросовера CX-5. Незважаючи на чутки про те, що машину знімуть з конвеєра на користь нових моделей CX-50 та інших, автомобіль збережеться в гамі компанії з Хіросіми. Більше того, у свіжому поколінні для нього вже зарезервовано новий двигун.
Реформний «паркетник» відіграватиме центральну роль у плані Mazda Phase 2, в рамках якого автовиробник перейде до електрифікації в період з 2025 по 2027 рік. CX-5 третьої генерації отримає нову гібридну силову установку, розроблену власними силами.
Крім гібридної потужності, CX-5 наступного покоління буде приблизно на 60% менш складним ніж сьогоднішня модель. Щоб досягти цього, Mazda спростить технічні характеристики автомобіля, а також обладнання, скоротивши кількість комплектацій.
У 2027 році у CX-5 з’явиться нова силова установка, відома як Skyactiv-Z. Інформації про неї поки що практично немає, але інсайдери обіцяють, що двигун забезпечить більш ідеальне згоряння, покращені екологічні характеристики та ходові якості.
Skyactiv-Z виявиться чотирициліндровим наступником сучасних двигунів Skyactiv-G та Skyactiv-X. Він використовуватиме «метод спалювання лямбда-один», який обіцяє досягти «високого теплового ККД за рахунок реалізації надбережного згоряння в широкому діапазоні від низьких до високих обертів».
Іноді власник авто може помітити, що акумулятор розряджається занадто швидко. Зіткнутися з такою проблемою можна…
Автомобільна промисловість знову опинилася на межі кризи. Після пандемії галузь лише почала оговтуватися від дефіциту…
Оновлена Toyota Corolla Cross 2026 модельного року, призначена для ринку Північної Америки, успішно пройшла сертифікаційні…
Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…
Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…
Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…
Leave a Comment