Японський автовиробник Mazda завершує підготовку до випуску нового покоління кросовера CX-5. Незважаючи на чутки про те, що машину знімуть з конвеєра на користь нових моделей CX-50 та інших, автомобіль збережеться в гамі компанії з Хіросіми. Більше того, у свіжому поколінні для нього вже зарезервовано новий двигун.
Що ще відомо
Реформний «паркетник» відіграватиме центральну роль у плані Mazda Phase 2, в рамках якого автовиробник перейде до електрифікації в період з 2025 по 2027 рік. CX-5 третьої генерації отримає нову гібридну силову установку, розроблену власними силами.
Крім гібридної потужності, CX-5 наступного покоління буде приблизно на 60% менш складним ніж сьогоднішня модель. Щоб досягти цього, Mazda спростить технічні характеристики автомобіля, а також обладнання, скоротивши кількість комплектацій.
У 2027 році у CX-5 з’явиться нова силова установка, відома як Skyactiv-Z. Інформації про неї поки що практично немає, але інсайдери обіцяють, що двигун забезпечить більш ідеальне згоряння, покращені екологічні характеристики та ходові якості.
Skyactiv-Z виявиться чотирициліндровим наступником сучасних двигунів Skyactiv-G та Skyactiv-X. Він використовуватиме «метод спалювання лямбда-один», який обіцяє досягти «високого теплового ККД за рахунок реалізації надбережного згоряння в широкому діапазоні від низьких до високих обертів».