У липні минулого року Mazda зняла з продажу свій тьмяний MX-30 EV у Сполучених Штатах через погані продажі. Фактично, за океаном у першій половині 2023 року було продано всього 66 екземплярів, тоді як у 2022 році покупців по всій Америці знайшли лише 324 екземпляри.
Що ще відомо про новинку
Натомість у рідній Японії MX-30 продовжує випускатися в модифікаціях BEV, Range-Extender та MHEV, а також був оновлений новим варіантом, який отримав назву Retro Sports Edition.
Спеціальні штрихи починаються зовні і включають кілька чорних акцентів, у тому числі бічні дзеркала і колеса. Нові функції також виявляються у салоні.
Найбільшим оновленням машини є встановлення більшого 10,25-дюймового інформаційно-розважального дисплея замість 8,8-дюймового блоку, який можна знайти у менших варіантах MX-30. Цей новий екран включає бездротовий зв’язок Apple CarPlay і дротовий Android Auto. Mazda також відмовилася від старого порту USB-A на користь USB-C.
Декілька нових функцій безпеки входять до стандартної комплектації Retro Sports Edition. Наприклад, система переднього огляду може ідентифікувати пішоходів, а також з’явилася нова система моніторингу стану водія.
Тим, хто схильний залишати своїх дітей на задніх сидіннях, також буде приємно дізнатися, що відтепер MX-30 має попередження про наявність чад на задньому сидінні при виході з автомобіля.
Крім того, в японський кросовер було додано кілька нових підключених сервісів, у тому числі сигналізація та дистанційний запуск двигуна, які дозволяють запускати та зупиняти MX-30 за допомогою програми My Mazda.
У базовій версії MX-30 Retro Sports Edition комплектується 2-літровою “четвіркою”, що працює у складі “м’якого” гібрида. Цінник такої машини становить 2,9 мільйона ієн або 800 тис гривень.
Роторний електромобіль обійдеться покупцям вже 4,3 мільйона ієн, а флагманська версія буде доступна за ціною від 4,7 до 5,2 мільйона ієн (від 1,3 до 1,5 мільйона гривень).