Після того, як німецька автомобільна промисловість вплинула на рішення уряду припинити субсидії на придбання електромобілів, вона зіткнулася з несподіваними наслідками цього кроку. Продажі електромобілів суттєво знизилися, тоді як популярність автомобілів з бензиновими двигунами зросла, що ослабило позиції німецьких автовиробників як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках. Крім того, на горизонті вже видніються нові суворі екологічні вимоги, що посилює тиск на галузь.
У нещодавньому інтерв’ю німецьким ЗМІ, виробничий директор BMW Мілан Недєлькович закликав уряд шукати альтернативні способи стимулювання електромобілів. Він запропонував такі заходи, як пріоритети у дорожньому русі, безкоштовне паркування та виділені смуги для електромобілів, як заміну прямих фінансових субсидій, враховуючи обмеженість бюджетних ресурсів.
Недєлькович вважає, що такі заходи могли б бути ефективнішими для просування електромобілів, ніж заборони на двигуни внутрішнього згоряння або фінансові субсидії. Проте експерт Фердинанд Дуденхеффер зазначає, що реалізація таких ініціатив потребуватиме значних зусиль і тривалого часу, щоб досягти відчутних результатів. Він також підкреслює, що запланована на 2035 рік заборона на продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння є ключовим кроком для переконання споживачів у неминучості переходу на електромобілі та сигналізує про завершення епохи традиційних двигунів.
Основною проблемою просування електромобілів залишається їхня висока вартість, незважаючи на тенденцію до зниження цін. Як показав досвід Німеччини, відсутність державних субсидій значно впливає на попит. Дуденхеффер вважає, що поряд із відновленням субсидій необхідно вивести на ринок доступніші моделі електромобілів, що стане вирішальним кроком для прискорення переходу на електротранспорт.