Land Rover розпочав тестування електричного Range Rover Sport

Час читання: 2 хв.
0
Land Rover розпочав тестування електричного Range Rover Sport

Британський бренд Land Rover почав випускати Range Rover Sport у 2005 році, а найновіше, третє покоління, було представлено навесні 2022 року. Топова версія з приставкою SV вийшла на ринок наприкінці весни минулого року.

На європейському ринку цей позашляховик демонструє позитивні результати: за даними Jato Dynamics, у першій половині 2024 року було продано 15 596 одиниць, що на 47% більше, ніж за аналогічний період попереднього року. Відомо, що в майбутньому модель отримає нову «начинку».

Раніше повідомлялося, що Range Rover матиме електричну версію, а тепер стало відомо, що і Range Rover Sport отримає «зелену» модифікацію. Підтвердженням цього є фотографії прототипу, який проходить випробування в південній Європі.

Реклама

Передбачається, що електричний Range Rover Sport стане спортивнішою та динамічнішою альтернативою Range Rover Electric. За попередніми даними, позашляховики отримають 800-вольтову архітектуру та літій-іонну батарею ємністю 100 кВт·год. Запас ходу на одному заряді у Range Rover Sport перевищить 500 км (за циклом WLTP).

Очікується, що електрична версія матиме повний привід та двомоторну силову установку (по одному електродвигуну на кожній осі). Сукупна потужність цієї системи поки не відома.

Нагадаємо, що в актуальній лінійці позашляховика представлені 3,0-літрові рядні шестициліндрові двигуни сімейства Ingenium: дизелі D250 (249 к.с., 600 Нм), D300 (300 к.с., 650 Нм) та D350 (350 к.с., 700 Нм). Вони можуть працювати у складі м’якогібридної установки в тандемі з 48-вольтовою надбудовою та невеликою буферною батареєю. Бензинові «шістки» P360 (360 к.с., 500 Нм) та P400 (400 к.с., 550 Нм) входять до складу MHEV-систем за замовчуванням. Усі варіанти комплектуються 8-ступеневою автоматичною трансмісією ZF.

Також в актуальній гамі є плагін-гібриди P460e та P550e, обидві версії створені на базі бензинового мотора, що працює в комплекті з інтегрованим в АКП електромотором і батареєю. Максимальний запас ходу на електротязі становить 119 км.

Очікується, що серійна версія електричного Range Rover Sport може дебютувати у другій половині 2025 року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!