Mercedes EQC знято з виробництва рік тому без офіційного оголошення

Час читання: 2 хв.
0
Mercedes EQC знято з виробництва рік тому без офіційного оголошення

EQC, один з перших глобальних електромобілів Mercedes-Benz, так і не з’явився на ринку США. Спочатку його запуск був відкладений на понад рік, і кросовер мав з’явитися у 2021 році. Проте, після детального аналізу ринкових умов, компанія вирішила не виводити цей електромобіль на американський ринок. Наразі відомо, що виробництво EQC було зупинено на глобальному рівні.

У листі, надісланому Motor1, Ян Вебер, представник міжнародної EQ-продуктової комунікації Mercedes, підтвердив, що виробництво EQC було завершено у другому кварталі 2023 року. Останній електрокросовер був виготовлений більше року тому. У липні 2022 року Business Insider повідомляв про плани припинення випуску EQC у травні 2023 року, однак офіційних заяв від німецького бренду досі не було.

Незважаючи на припинення випуску EQC, назва моделі може повернутися у новій формі. Очікується, що новий EQC буде змагатися з Tesla Model 3 і використовуватиме знання, отримані з концепту Vision EQXX. Новий EQC матиме розмір, приблизно як у CLA або C-Class Sedan, і буде базуватися на модульній архітектурі Mercedes. Хоча новий EQC буде використовувати модульну платформу, вона не буде повністю електричною, як MMA.

Віце-президент Mercedes-Benz з розробки електричних приводів Крістоф Старжинскі у 2022 році зазначив, що компроміс буде зроблений на користь ДВЗ.

Відмінно від нинішньої лінійки EQ, новий EQC (назва поки не підтверджена) позбудеться критикуваної опуклої форми. Дизайн нового автомобіля буде ближчий до Concept CLA-Class. Очікується, що деякі аеродинамічні технології Vision EQXX знайдуть застосування в серійній моделі.

Концептуальна версія CLA мала дальність ходу 750 км за циклом WLTP, хоча за методикою EPA ця цифра, ймовірно, буде нижчою. Дешевші версії можуть бути оснащені батареями на основі літій-залізо-фосфатної хімії, тоді як більш дорогі модифікації використовуватимуть кремнієвий оксид для покращення енергоємності та збільшення запасу ходу. Хоча точний розмір батарейного блоку не розкрито, концепт, ймовірно, мав корисну ємність близько 89,6 кВт/год.

Нове покоління EQC також буде конкурувати з електричним 3 Series Sedan від BMW, який заплановано на випуск у 2026 році. Модель BMW буде побудована на спеціально розробленій платформі для електромобілів, оскільки Neue Klasse не буде використовуватися для автомобілів з ДВЗ.

Седан Mercedes стане однією з чотирьох початкових моделей на платформі MMA, разом з двома кросоверами і універсалом. Ці новинки, ймовірно, замінять нинішні моделі GLA, GLB та CLA Shooting Brake. Також планується випуск повністю електричного «Маленького G», який займе позицію нижче культового G-Class.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!