Авто

Volkswagen додав нову базову версію до асортименту фургонів ID.Buzz

З червня Volkswagen ID. Buzz оснащується новим двигуном потужністю 286 к.с. замість попереднього на 204 к.с. Звичайна версія також отримала нову батарею ємністю 79 кВт·год, тоді як версія з довгою колісною базою має батарею на 86 кВт·год. Крім того, очікується випуск нової базової версії з батареєю на 62 кВт·год.

Як повідомив Ларс Крауз, директор з маркетингу VW Commercial Vehicles (VWN), нова версія має сприяти збільшенню попиту на електричний автобус. Після виробництва всього 35 000 одиниць Volkswagen ID. Buzz минулого року, у другій половині цього року планується подвоїти виробництво порівняно з аналогічним періодом минулого року. У «середньостроковій перспективі», тобто у найближчі три-чотири роки, можливе досягнення шестизначних цифр випуску моделі.

Крім базової версії, у продажу з’явиться новий ID. Buzz GTX та версія з довгою колісною базою, розрахована на сім місць. Частка продажів електромобілів також швидко зростатиме: з менш ніж 7% у першому кварталі 2024 року до 55% до 2030 року. Крауз зазначив, що VWN “чітко” дотримується цієї мети.

Спадкоємець T 6.1 вже доступний, але поки лише з двигуном внутрішнього згоряння і у вигляді гібрида, що підключається. Суто електричні версії з’являться восени. До кінця 2024 року будуть доступні задньопривідні моделі з потужністю 116, 136, 218 та 286 к.с. Базова версія з віддачею 116 к.с. буде оснащена батареєю на 54 кВт·год, тоді як інші моделі отримають батарею на 83 кВт·год. Також буде запропоновано різні варіанти кузова. Версія ID. Buzz California для кемпінгу буде доступною лише тоді, коли інфраструктура зарядних станцій на кемпінгах стане більш розвиненою.

Згідно зі звітом, нові версії Caddy, Amarok та нового фургона були розроблені у співпраці з Ford. Однак VWN самостійно розробляє наступника eCrafter, який буде знятий із виробництва у 2024 році. Новий eCrafter має вийти у 2028 році та стане першим автомобілем у новій лінійці Space, заснованій на повністю електричній платформі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Як правильно поводитися під час зупинки поліцією, щоб уникнути штрафу

Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…

25.11.2025

Volvo представила EX30 Black Edition Europa з розширеним оснащенням (ФОТО)

Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…

25.11.2025

Mitsubishi готує новий Outlander: перші натяки на концепт Elevance

Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…

25.11.2025

Чому миття самообслуговування може вбити кузов та електроніку автомобіля

Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…

25.11.2025

Sony і Honda розширюють бренд Afeela: новий концепт дебютує на CES

Спільне підприємство Sony Honda Mobility, що розвиває бренд Afeela, анонсувало швидку прем'єру нової моделі на…

25.11.2025

Skoda представила концепт із преміальним дизайном, але без прагнення до люксу

На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…

25.11.2025