Авто

Volkswagen додав нову базову версію до асортименту фургонів ID.Buzz

Share

З червня Volkswagen ID. Buzz оснащується новим двигуном потужністю 286 к.с. замість попереднього на 204 к.с. Звичайна версія також отримала нову батарею ємністю 79 кВт·год, тоді як версія з довгою колісною базою має батарею на 86 кВт·год. Крім того, очікується випуск нової базової версії з батареєю на 62 кВт·год.

Як повідомив Ларс Крауз, директор з маркетингу VW Commercial Vehicles (VWN), нова версія має сприяти збільшенню попиту на електричний автобус. Після виробництва всього 35 000 одиниць Volkswagen ID. Buzz минулого року, у другій половині цього року планується подвоїти виробництво порівняно з аналогічним періодом минулого року. У «середньостроковій перспективі», тобто у найближчі три-чотири роки, можливе досягнення шестизначних цифр випуску моделі.

Крім базової версії, у продажу з’явиться новий ID. Buzz GTX та версія з довгою колісною базою, розрахована на сім місць. Частка продажів електромобілів також швидко зростатиме: з менш ніж 7% у першому кварталі 2024 року до 55% до 2030 року. Крауз зазначив, що VWN “чітко” дотримується цієї мети.

Спадкоємець T 6.1 вже доступний, але поки лише з двигуном внутрішнього згоряння і у вигляді гібрида, що підключається. Суто електричні версії з’являться восени. До кінця 2024 року будуть доступні задньопривідні моделі з потужністю 116, 136, 218 та 286 к.с. Базова версія з віддачею 116 к.с. буде оснащена батареєю на 54 кВт·год, тоді як інші моделі отримають батарею на 83 кВт·год. Також буде запропоновано різні варіанти кузова. Версія ID. Buzz California для кемпінгу буде доступною лише тоді, коли інфраструктура зарядних станцій на кемпінгах стане більш розвиненою.

Згідно зі звітом, нові версії Caddy, Amarok та нового фургона були розроблені у співпраці з Ford. Однак VWN самостійно розробляє наступника eCrafter, який буде знятий із виробництва у 2024 році. Новий eCrafter має вийти у 2028 році та стане першим автомобілем у новій лінійці Space, заснованій на повністю електричній платформі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Яким водіям в Україні дозволено проїжджати на червоне світло

Дотримання правил дорожнього руху є ключовим для безпеки на дорогах, але чи завжди необхідно їх…

01.07.2024

Як виглядатиме найдоступніший електромобіль BMW

BMW активно розробляє нову лінійку електромобілів під назвою Neue Klasse, плануючи випустити шість моделей протягом…

01.07.2024

У Києві помітили надзвичайно потужний кросовер Lamborghini вартістю понад півмільйона доларів

У Києві було зафотографовано особливий кросовер Lamborghini Urus, який був підданий тюнінгу в німецькому ательє…

01.07.2024

Власники Tesla Cybertruck зіткнулися із тривалим очікуванням запчастин

Tesla Cybertruck викликала значний інтерес в автомобільній індустрії завдяки своїй надзвичайно міцній конструкції з нержавіючої…

01.07.2024

Експерти визначили оптимальний пробіг для покупки вживаного автомобіля

При покупці вживаного автомобіля однією з перших речей, на які слід звертати увагу, є пробіг.…

01.07.2024

Представлено оновлений електроседан Genesis G80: збільшена база та покращена батарея

У Кореї було представлено оновлений електричний седан Genesis G80. Його довжина збільшилась на 130 міліметрів…

01.07.2024