Авто

Volkswagen додав нову базову версію до асортименту фургонів ID.Buzz

З червня Volkswagen ID. Buzz оснащується новим двигуном потужністю 286 к.с. замість попереднього на 204 к.с. Звичайна версія також отримала нову батарею ємністю 79 кВт·год, тоді як версія з довгою колісною базою має батарею на 86 кВт·год. Крім того, очікується випуск нової базової версії з батареєю на 62 кВт·год.

Як повідомив Ларс Крауз, директор з маркетингу VW Commercial Vehicles (VWN), нова версія має сприяти збільшенню попиту на електричний автобус. Після виробництва всього 35 000 одиниць Volkswagen ID. Buzz минулого року, у другій половині цього року планується подвоїти виробництво порівняно з аналогічним періодом минулого року. У «середньостроковій перспективі», тобто у найближчі три-чотири роки, можливе досягнення шестизначних цифр випуску моделі.

Крім базової версії, у продажу з’явиться новий ID. Buzz GTX та версія з довгою колісною базою, розрахована на сім місць. Частка продажів електромобілів також швидко зростатиме: з менш ніж 7% у першому кварталі 2024 року до 55% до 2030 року. Крауз зазначив, що VWN “чітко” дотримується цієї мети.

Спадкоємець T 6.1 вже доступний, але поки лише з двигуном внутрішнього згоряння і у вигляді гібрида, що підключається. Суто електричні версії з’являться восени. До кінця 2024 року будуть доступні задньопривідні моделі з потужністю 116, 136, 218 та 286 к.с. Базова версія з віддачею 116 к.с. буде оснащена батареєю на 54 кВт·год, тоді як інші моделі отримають батарею на 83 кВт·год. Також буде запропоновано різні варіанти кузова. Версія ID. Buzz California для кемпінгу буде доступною лише тоді, коли інфраструктура зарядних станцій на кемпінгах стане більш розвиненою.

Згідно зі звітом, нові версії Caddy, Amarok та нового фургона були розроблені у співпраці з Ford. Однак VWN самостійно розробляє наступника eCrafter, який буде знятий із виробництва у 2024 році. Новий eCrafter має вийти у 2028 році та стане першим автомобілем у новій лінійці Space, заснованій на повністю електричній платформі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

10 автомобілів, які у 2025 році практично неможливо продати

Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…

23.08.2025

Volkswagen ID.3 отримав платне оновлення потужності

Власники електричного хетчбека Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть підвищити потужність свого авто, однак…

23.08.2025

Топ-7 бюджетних авто з моторами-мільйонниками

Купівля недорогого автомобіля завжди передбачає певний компроміс між вартістю, комфортом і надійністю. Одним із головних…

23.08.2025

На заводі Tesla у Фрімонті помітили незвичайні корпуси автомобілів

На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…

23.08.2025

Mercedes-Benz збиратиме нові машини зі старих авто

Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…

23.08.2025

Коли патрульна поліція може обмежитися усним зауваженням замість штрафу

В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…

23.08.2025