Авто

Volkswagen додав нову базову версію до асортименту фургонів ID.Buzz

З червня Volkswagen ID. Buzz оснащується новим двигуном потужністю 286 к.с. замість попереднього на 204 к.с. Звичайна версія також отримала нову батарею ємністю 79 кВт·год, тоді як версія з довгою колісною базою має батарею на 86 кВт·год. Крім того, очікується випуск нової базової версії з батареєю на 62 кВт·год.

Як повідомив Ларс Крауз, директор з маркетингу VW Commercial Vehicles (VWN), нова версія має сприяти збільшенню попиту на електричний автобус. Після виробництва всього 35 000 одиниць Volkswagen ID. Buzz минулого року, у другій половині цього року планується подвоїти виробництво порівняно з аналогічним періодом минулого року. У «середньостроковій перспективі», тобто у найближчі три-чотири роки, можливе досягнення шестизначних цифр випуску моделі.

Крім базової версії, у продажу з’явиться новий ID. Buzz GTX та версія з довгою колісною базою, розрахована на сім місць. Частка продажів електромобілів також швидко зростатиме: з менш ніж 7% у першому кварталі 2024 року до 55% до 2030 року. Крауз зазначив, що VWN “чітко” дотримується цієї мети.

Спадкоємець T 6.1 вже доступний, але поки лише з двигуном внутрішнього згоряння і у вигляді гібрида, що підключається. Суто електричні версії з’являться восени. До кінця 2024 року будуть доступні задньопривідні моделі з потужністю 116, 136, 218 та 286 к.с. Базова версія з віддачею 116 к.с. буде оснащена батареєю на 54 кВт·год, тоді як інші моделі отримають батарею на 83 кВт·год. Також буде запропоновано різні варіанти кузова. Версія ID. Buzz California для кемпінгу буде доступною лише тоді, коли інфраструктура зарядних станцій на кемпінгах стане більш розвиненою.

Згідно зі звітом, нові версії Caddy, Amarok та нового фургона були розроблені у співпраці з Ford. Однак VWN самостійно розробляє наступника eCrafter, який буде знятий із виробництва у 2024 році. Новий eCrafter має вийти у 2028 році та стане першим автомобілем у новій лінійці Space, заснованій на повністю електричній платформі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

В Україні виник дефіцит зелених номерів для електромобілів

В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…

14.12.2025

Як уникнути ДТП взимку: основні помилки водіїв

Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…

14.12.2025

Porsche відмовляється від повної електрифікації Boxster і Cayman 718

Porsche змінила плани щодо наступного покоління Boxster і Cayman 718. Спочатку компанія планувала зробити їх…

14.12.2025

Volkswagen показав концепт доступного електромобіля ID.EVERY1

Німці показали концепт свого найдешевшого електромобіля - Volkswagen ID.EVERY1, який стане основою серійного ID.1. Машину…

14.12.2025

ЄС змінює правила виробництва авто: нові машини можуть подорожчати

Євросоюз ухвалив нові правила, які вплинуть на вартість виробництва автомобілів і призведуть до подорожчання нових…

14.12.2025

Новий BMW X7 помічений на випробуваннях: що відомо про майбутній флагман

BMW продовжує випробування нового покоління X7. Помічений прототип має спортивний вигляд, що вказує на флагманську…

14.12.2025