Авто

Volkswagen додав нову базову версію до асортименту фургонів ID.Buzz

З червня Volkswagen ID. Buzz оснащується новим двигуном потужністю 286 к.с. замість попереднього на 204 к.с. Звичайна версія також отримала нову батарею ємністю 79 кВт·год, тоді як версія з довгою колісною базою має батарею на 86 кВт·год. Крім того, очікується випуск нової базової версії з батареєю на 62 кВт·год.

Як повідомив Ларс Крауз, директор з маркетингу VW Commercial Vehicles (VWN), нова версія має сприяти збільшенню попиту на електричний автобус. Після виробництва всього 35 000 одиниць Volkswagen ID. Buzz минулого року, у другій половині цього року планується подвоїти виробництво порівняно з аналогічним періодом минулого року. У «середньостроковій перспективі», тобто у найближчі три-чотири роки, можливе досягнення шестизначних цифр випуску моделі.

Крім базової версії, у продажу з’явиться новий ID. Buzz GTX та версія з довгою колісною базою, розрахована на сім місць. Частка продажів електромобілів також швидко зростатиме: з менш ніж 7% у першому кварталі 2024 року до 55% до 2030 року. Крауз зазначив, що VWN “чітко” дотримується цієї мети.

Спадкоємець T 6.1 вже доступний, але поки лише з двигуном внутрішнього згоряння і у вигляді гібрида, що підключається. Суто електричні версії з’являться восени. До кінця 2024 року будуть доступні задньопривідні моделі з потужністю 116, 136, 218 та 286 к.с. Базова версія з віддачею 116 к.с. буде оснащена батареєю на 54 кВт·год, тоді як інші моделі отримають батарею на 83 кВт·год. Також буде запропоновано різні варіанти кузова. Версія ID. Buzz California для кемпінгу буде доступною лише тоді, коли інфраструктура зарядних станцій на кемпінгах стане більш розвиненою.

Згідно зі звітом, нові версії Caddy, Amarok та нового фургона були розроблені у співпраці з Ford. Однак VWN самостійно розробляє наступника eCrafter, який буде знятий із виробництва у 2024 році. Новий eCrafter має вийти у 2028 році та стане першим автомобілем у новій лінійці Space, заснованій на повністю електричній платформі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Як правильно зберігати шини між сезонами: поради експерта

Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…

07.10.2025

Чому своєчасна заміна масла рятує двигун від серйозних проблем

Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…

07.10.2025

Що варто знати про Kia Sorento: переваги та поширені проблеми

Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…

07.10.2025

Mercedes припиняє випуск свого бюджетного електрокара EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…

07.10.2025

Volvo готує третє покоління XC90 з гібридною батареєю 40 кВт·год

Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…

07.10.2025

Новий електричний Porsche Cayenne зняли під час останніх випробувань

Porsche готує до дебюту новий Cayenne Electric, який стане третьою повністю електричною моделлю бренду після…

07.10.2025