Авто

Шість електромобілів, які продаються в Європі, випробували на запас ходу

Share

На youtube-каналі Carwow з’явився відеозвіт про велике випробування, яке Мет Вотсон та його команда влаштували шести доступним на європейському ринку електромобілям. Перевіряли їх переважно на запас ходу в режимі реальної експлуатації, водночас залежно від принципу підрахунку переможців виявилося кілька.

У випробуванні брали участь BMW i5, Mercedes-Benz EQE, Polestar 2, Tesla Model 3, а також Porsche Taycan в оновленому варіанті та китайський BYD Seal. Електромобілі обладнані різними батареями ємністю від 75 до 97 кВт*год і мають різний паспортний запас ходу від 583 до 678 кілометрів. Рухалися на тестових машинах доти, поки вони не зупинилися через остаточне розряджання батареї.

Переможцем із запасу ходу в абсолютному вираженні став Porsche Taycan, який завдяки найємнішій батареї проїхав найбільше з усіх — 592 кілометри. Проте, за оцінками випробувачів, це лише 87,5% від заявлених цифр. Аутсайдером виявився BMW i5, результат якого – 82% від офіційного запасу ходу або 476 кілометрів.

Mercedes-Benz EQE та Tesla Model 3 змогли наблизитися до показника Taycan, незважаючи на компактніші батареї. Вони показали 575 та 567 кілометрів відповідно, що становить приблизно 90% від офіційної характеристики. BYD Seal зайняв передостаннє місце з результатом 499 кілометрів – як і у Porsche Taycan, це 87,5% паспортних показників.

Нарешті, лідером за відповідністю реальних і заявлених характеристик визнали Mercedes-Benz EQE, а найбільш енергоефективним електромобілем став Polestar 2. Водночас Tesla Model 3 проїхала ще приблизно 30 кілометрів після того, як бортова електроніка сигналізувала про повний розряд батарей. У випадку з BYD Seal ситуація була майже аналогічною, але електрокар з Китаю довелося трохи постояти, щоб злегка заповнити енергозапас.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024