На youtube-каналі Carwow з’явився відеозвіт про велике випробування, яке Мет Вотсон та його команда влаштували шести доступним на європейському ринку електромобілям. Перевіряли їх переважно на запас ходу в режимі реальної експлуатації, водночас залежно від принципу підрахунку переможців виявилося кілька.
У випробуванні брали участь BMW i5, Mercedes-Benz EQE, Polestar 2, Tesla Model 3, а також Porsche Taycan в оновленому варіанті та китайський BYD Seal. Електромобілі обладнані різними батареями ємністю від 75 до 97 кВт*год і мають різний паспортний запас ходу від 583 до 678 кілометрів. Рухалися на тестових машинах доти, поки вони не зупинилися через остаточне розряджання батареї.
Переможцем із запасу ходу в абсолютному вираженні став Porsche Taycan, який завдяки найємнішій батареї проїхав найбільше з усіх — 592 кілометри. Проте, за оцінками випробувачів, це лише 87,5% від заявлених цифр. Аутсайдером виявився BMW i5, результат якого – 82% від офіційного запасу ходу або 476 кілометрів.
Mercedes-Benz EQE та Tesla Model 3 змогли наблизитися до показника Taycan, незважаючи на компактніші батареї. Вони показали 575 та 567 кілометрів відповідно, що становить приблизно 90% від офіційної характеристики. BYD Seal зайняв передостаннє місце з результатом 499 кілометрів – як і у Porsche Taycan, це 87,5% паспортних показників.
Нарешті, лідером за відповідністю реальних і заявлених характеристик визнали Mercedes-Benz EQE, а найбільш енергоефективним електромобілем став Polestar 2. Водночас Tesla Model 3 проїхала ще приблизно 30 кілометрів після того, як бортова електроніка сигналізувала про повний розряд батарей. У випадку з BYD Seal ситуація була майже аналогічною, але електрокар з Китаю довелося трохи постояти, щоб злегка заповнити енергозапас.