Авто

Lexus готує новинку з потужним двигуном

Share

Toyota та її преміальний бренд Lexus продовжують активно інтегрувати електрифікацію у свої модельні ряди, не відмовляючись при цьому від класичних двигунів внутрішнього згоряння, що підкреслюється їхньою співпрацею з такими автовиробниками, як Subaru та Mazda.

Через свій спортивний підрозділ Toyota Gazoo Racing, Toyota також бере участь у розробці та виробництві високопродуктивних автомобілів та гоночних машин. У 2022 році був представлений гоночний концепт GR GT3 , який знаменує собою майбутню участь у гонках категорії GT3. Очікується, що від цього автомобіля з’явиться і дорожня версія суперкара.

За попередніми даними, ми можемо очікувати на його реліз у найближчі два роки. Майбутній суперкар від Lexus буде заснований на гоночній версії GR GT3, яка була помічена на тестах на трасі Спа-Франкоршам, викликавши багато обговорень та здогадів. Для участі у перегонах гомологація GT3 вимагає випуску певної кількості дорожніх автомобілів. Довгий час було незрозуміло, чи буде суперкар випущений під маркою Toyota або Lexus, проте ймовірно, що це буде Lexus з огляду на участь Lexus Racing у розробці.

Lexus відомий своїми потужними двигунами преміум-класу. Передбачається, що нова модель отримає найменування Lexus LFR і буде оснащена двигуном V8, можливо, з додаванням подвійного турбонаддува і електричного підсилювача, з потужністю в діапазоні 500-600 кінських сил. Очікується, що маса автомобіля буде близько 1300 кг.

На відміну від гоночного прототипу, дорожня версія буде адаптована для повсякденного використання, можливо без великих аеродинамічних елементів, таких як великий задній спойлер. Цей суперкар стане гідним продовженням лінійки Lexus LFA , знаменитого автомобіля, випущеного в кількості 500 екземплярів між 2010 та 2012 роками з двигуном V10 потужністю 560 к.с. Таким чином, Lexus продовжить традицію потужних двигунів, встановлених у таких моделях, як LFA, LC 500 та RC F.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lexus

Останні записи

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024