Хоча шанувальники автомобілів з нетерпінням чекають на нові моделі MR2 і Celica від Toyota, компанія вважає, що витрати на їхню розробку не виправдовуються через їх нішевий характер на ринку. Для зменшення витрат Toyota вже співпрацює з Subaru для створення GR86/BRZ і з BMW для створення Supra/Z4. Японський бренд прагне збільшити кількість спортивних автомобілів у своєму портфелі, але визнає, що це не можливо зробити самостійно.
У розмові з австралійськими ЗМІ президент Gazoo Racing Томоя Такахаші зазначив, що компанія має плани щодо випуску нових спортивних автомобілів. Однак він відзначив, що аналіз ринку показує скорочення сегмента спортивних автомобілів.
“Ми не можемо продовжувати підтримувати спортивні автомобілі як окремий бренд. У майбутньому співпраця між брендами буде лише зростати”, – зазначив Такахаші у співбесіді з виданням Cars Guide.
Поки що не прийнято рішення про те, з якими автовиробниками Toyota співпрацюватиме. Це говорить про те, що новий спортивний автомобіль навряд чи з’явиться найближчими роками. Однак це не зовсім так, оскільки прототип гоночного автомобіля Toyota GR GT3, помічений минулого місяця на Спа-Франкоршам, дасть початок дорожній версії під брендом Lexus. Цей автомобіль, ймовірно, отримає назву LFR і буде оснащений V8 із двома турбонагнітачами. Очікується, що він з’явиться вже наступного року.
Перш ніж запускати ще один досить непрактичний автомобіль, Gazoo Racing може зробити зовсім протилежне. Минулого місяця Такахаші заявив, що в лінійці необхідний продуктивний позашляховик для сімей, яким потрібно більше простору. Як би там не було, керівництво GR заявляє, що мета полягає у випуску захоплюючих автомобілів, а не лише швидких.
Схоже, повністю спортивний автомобіль від Toyota, за винятком GR GT3/LFR, навряд чи з’явиться. Цікаво, чи поєднається найбільший автовиробник світу з Mazda, оскільки вони вже співпрацюють у спробі зберегти двигуни внутрішнього згоряння. Toyota також має п’ятивідсоткову частку в Mazda, тому спільні зусилля не стали б сюрпризом.
Швидше за все, наступна генерація Mazda MX-5 буде електрифікована для дотримання більш строгих норм викидів, і тут може стати в нагоді досвід Toyota в галузі гібридних технологій. Не варто забувати, що Mazda вже будувала модель 124 Spider на базі Miata для Fiat, тому компанія може бути зацікавлена у спільному проекті. Це має сенс з огляду на невеликі розміри Mazda.
Фахівець підкреслив: якщо автомобіль у гарному технічному стані, регулярно проходить техогляд, а олива замінюється своєчасно,…
Номерні знаки — це важливий елемент для офіційної ідентифікації транспортних засобів в Україні. Вони дозволяють…
У новій лінійці Audi A5 з’явилися плагін-гібриди. І седан, і універсал A5 e-hybrid quattro отримали…
Прототип нової моделі Nissan здивував вихлопною системою. У Бразилії шпигунам вдалося сфотографувати провісника чергового кросовера…
Китайська Мережа якості автомобілів, створена за підтримки Державної адміністрації з регулювання ринку КНР, оприлюднила свіжий…
Розвиток електричної лінійки моделей Lexus продовжується. Найближчою новинкою цієї японської компанії в такому сегменті стане…
Leave a Comment