Авто

Toyota планує поєднатися з черговим автовиробником для створення нішевої моделі

Хоча шанувальники автомобілів з нетерпінням чекають на нові моделі MR2 і Celica від Toyota, компанія вважає, що витрати на їхню розробку не виправдовуються через їх нішевий характер на ринку. Для зменшення витрат Toyota вже співпрацює з Subaru для створення GR86/BRZ і з BMW для створення Supra/Z4. Японський бренд прагне збільшити кількість спортивних автомобілів у своєму портфелі, але визнає, що це не можливо зробити самостійно.

У розмові з австралійськими ЗМІ президент Gazoo Racing Томоя Такахаші зазначив, що компанія має плани щодо випуску нових спортивних автомобілів. Однак він відзначив, що аналіз ринку показує скорочення сегмента спортивних автомобілів.

“Ми не можемо продовжувати підтримувати спортивні автомобілі як окремий бренд. У майбутньому співпраця між брендами буде лише зростати”, – зазначив Такахаші у співбесіді з виданням Cars Guide.

Поки що не прийнято рішення про те, з якими автовиробниками Toyota співпрацюватиме. Це говорить про те, що новий спортивний автомобіль навряд чи з’явиться найближчими роками. Однак це не зовсім так, оскільки прототип гоночного автомобіля Toyota GR GT3, помічений минулого місяця на Спа-Франкоршам, дасть початок дорожній версії під брендом Lexus. Цей автомобіль, ймовірно, отримає назву LFR і буде оснащений V8 із двома турбонагнітачами. Очікується, що він з’явиться вже наступного року.

Перш ніж запускати ще один досить непрактичний автомобіль, Gazoo Racing може зробити зовсім протилежне. Минулого місяця Такахаші заявив, що в лінійці необхідний продуктивний позашляховик для сімей, яким потрібно більше простору. Як би там не було, керівництво GR заявляє, що мета полягає у випуску захоплюючих автомобілів, а не лише швидких.

Схоже, повністю спортивний автомобіль від Toyota, за винятком GR GT3/LFR, навряд чи з’явиться. Цікаво, чи поєднається найбільший автовиробник світу з Mazda, оскільки вони вже співпрацюють у спробі зберегти двигуни внутрішнього згоряння. Toyota також має п’ятивідсоткову частку в Mazda, тому спільні зусилля не стали б сюрпризом.

Швидше за все, наступна генерація Mazda MX-5 буде електрифікована для дотримання більш строгих норм викидів, і тут може стати в нагоді досвід Toyota в галузі гібридних технологій. Не варто забувати, що Mazda вже будувала модель 124 Spider на базі Miata для Fiat, тому компанія може бути зацікавлена ​​у спільному проекті. Це має сенс з огляду на невеликі розміри Mazda.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025