Авто

Toyota планує поєднатися з черговим автовиробником для створення нішевої моделі

Share

Хоча шанувальники автомобілів з нетерпінням чекають на нові моделі MR2 і Celica від Toyota, компанія вважає, що витрати на їхню розробку не виправдовуються через їх нішевий характер на ринку. Для зменшення витрат Toyota вже співпрацює з Subaru для створення GR86/BRZ і з BMW для створення Supra/Z4. Японський бренд прагне збільшити кількість спортивних автомобілів у своєму портфелі, але визнає, що це не можливо зробити самостійно.

У розмові з австралійськими ЗМІ президент Gazoo Racing Томоя Такахаші зазначив, що компанія має плани щодо випуску нових спортивних автомобілів. Однак він відзначив, що аналіз ринку показує скорочення сегмента спортивних автомобілів.

“Ми не можемо продовжувати підтримувати спортивні автомобілі як окремий бренд. У майбутньому співпраця між брендами буде лише зростати”, – зазначив Такахаші у співбесіді з виданням Cars Guide.

Поки що не прийнято рішення про те, з якими автовиробниками Toyota співпрацюватиме. Це говорить про те, що новий спортивний автомобіль навряд чи з’явиться найближчими роками. Однак це не зовсім так, оскільки прототип гоночного автомобіля Toyota GR GT3, помічений минулого місяця на Спа-Франкоршам, дасть початок дорожній версії під брендом Lexus. Цей автомобіль, ймовірно, отримає назву LFR і буде оснащений V8 із двома турбонагнітачами. Очікується, що він з’явиться вже наступного року.

Перш ніж запускати ще один досить непрактичний автомобіль, Gazoo Racing може зробити зовсім протилежне. Минулого місяця Такахаші заявив, що в лінійці необхідний продуктивний позашляховик для сімей, яким потрібно більше простору. Як би там не було, керівництво GR заявляє, що мета полягає у випуску захоплюючих автомобілів, а не лише швидких.

Схоже, повністю спортивний автомобіль від Toyota, за винятком GR GT3/LFR, навряд чи з’явиться. Цікаво, чи поєднається найбільший автовиробник світу з Mazda, оскільки вони вже співпрацюють у спробі зберегти двигуни внутрішнього згоряння. Toyota також має п’ятивідсоткову частку в Mazda, тому спільні зусилля не стали б сюрпризом.

Швидше за все, наступна генерація Mazda MX-5 буде електрифікована для дотримання більш строгих норм викидів, і тут може стати в нагоді досвід Toyota в галузі гібридних технологій. Не варто забувати, що Mazda вже будувала модель 124 Spider на базі Miata для Fiat, тому компанія може бути зацікавлена ​​у спільному проекті. Це має сенс з огляду на невеликі розміри Mazda.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Опубліковано першу фотографію електричного Ferrari

У відео презентації e-building, новітнього об'єкта для створення майбутніх Ferrari, помітили автомобіль, покритий червоною тканиною.…

26.06.2024

Експерти назвали найнадійніші преміальні автомобілі з пробігом

Lexus IS 2022 року був визнаний найнадійнішим преміальним автомобілем з пробігом за версією експертів видання…

26.06.2024

Tesla відкликала понад 11 000 пікапів Cybertruck через проблеми з кузовом

Після скандального відкликання у квітні майже чотирьох тисяч Cybertruck через ризик заклинювання педалі акселератора, Tesla…

26.06.2024

Polestar 2 після другого оновлення отримав батарею на 659 кілометрів

Компанія Polestar оновила електроліфтбек 2 вдруге з моменту його запуску. Цього разу автомобілю збільшили запас…

26.06.2024

Представлений найдальнобійніший Audi Q6L e-tron Sportback

Audi офіційно анонсувала і опублікувала зображення нової моделі Q6 e-tron Sportback. Автомобіль планують випустити на…

26.06.2024

Подушки безпеки Toyota спрацьовують за межами автомобіля

Toyota оголосила про відкликання 145 254 автомобілів у США через проблеми з бічними шторами безпеки,…

26.06.2024