Авто

Toyota планує поєднатися з черговим автовиробником для створення нішевої моделі

Хоча шанувальники автомобілів з нетерпінням чекають на нові моделі MR2 і Celica від Toyota, компанія вважає, що витрати на їхню розробку не виправдовуються через їх нішевий характер на ринку. Для зменшення витрат Toyota вже співпрацює з Subaru для створення GR86/BRZ і з BMW для створення Supra/Z4. Японський бренд прагне збільшити кількість спортивних автомобілів у своєму портфелі, але визнає, що це не можливо зробити самостійно.

У розмові з австралійськими ЗМІ президент Gazoo Racing Томоя Такахаші зазначив, що компанія має плани щодо випуску нових спортивних автомобілів. Однак він відзначив, що аналіз ринку показує скорочення сегмента спортивних автомобілів.

“Ми не можемо продовжувати підтримувати спортивні автомобілі як окремий бренд. У майбутньому співпраця між брендами буде лише зростати”, – зазначив Такахаші у співбесіді з виданням Cars Guide.

Поки що не прийнято рішення про те, з якими автовиробниками Toyota співпрацюватиме. Це говорить про те, що новий спортивний автомобіль навряд чи з’явиться найближчими роками. Однак це не зовсім так, оскільки прототип гоночного автомобіля Toyota GR GT3, помічений минулого місяця на Спа-Франкоршам, дасть початок дорожній версії під брендом Lexus. Цей автомобіль, ймовірно, отримає назву LFR і буде оснащений V8 із двома турбонагнітачами. Очікується, що він з’явиться вже наступного року.

Перш ніж запускати ще один досить непрактичний автомобіль, Gazoo Racing може зробити зовсім протилежне. Минулого місяця Такахаші заявив, що в лінійці необхідний продуктивний позашляховик для сімей, яким потрібно більше простору. Як би там не було, керівництво GR заявляє, що мета полягає у випуску захоплюючих автомобілів, а не лише швидких.

Схоже, повністю спортивний автомобіль від Toyota, за винятком GR GT3/LFR, навряд чи з’явиться. Цікаво, чи поєднається найбільший автовиробник світу з Mazda, оскільки вони вже співпрацюють у спробі зберегти двигуни внутрішнього згоряння. Toyota також має п’ятивідсоткову частку в Mazda, тому спільні зусилля не стали б сюрпризом.

Швидше за все, наступна генерація Mazda MX-5 буде електрифікована для дотримання більш строгих норм викидів, і тут може стати в нагоді досвід Toyota в галузі гібридних технологій. Не варто забувати, що Mazda вже будувала модель 124 Spider на базі Miata для Fiat, тому компанія може бути зацікавлена ​​у спільному проекті. Це має сенс з огляду на невеликі розміри Mazda.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Nissan оновив електрокросовер Ariya з футуристичним дизайном (ФОТО)

Nissan представив оновлений електричний кросовер Ariya, який відмовився від традиційної решітки радіатора на користь нової…

09.10.2025

Базові Tesla Model 3 і Y більше не мають FM/AM-радіо

Tesla представила оновлені базові версії Model 3 і Model Y, які більше не оснащуються FM/AM-радіо.…

09.10.2025

Audi представила оновлений Q5L 2026 для китайського ринку

Audi представила оновлену версію кросовера Q5L 2026 року, орієнтовану на китайський ринок. Модель отримала збільшену…

09.10.2025

Топ-3 критичні помилки на дорозі, що можуть коштувати життя

Багато водіїв вважають, що траса безпечніша за міські дороги, проте на швидкісних ділянках наслідки ДТП…

09.10.2025

Названо автомобілі, які механіки радять уникати через серйозні проблеми

Попри популярність, деякі автомобілі мають серйозні технічні проблеми, через які навіть досвідчені механіки часто радять…

09.10.2025

Моторист розповів, як знизити витрату оливи без розбору двигуна

Підвищена витрата оливи - поширена проблема автомобілів з пробігом, але не завжди вона означає необхідність…

09.10.2025