Авто

Toyota планує поєднатися з черговим автовиробником для створення нішевої моделі

Share

Хоча шанувальники автомобілів з нетерпінням чекають на нові моделі MR2 і Celica від Toyota, компанія вважає, що витрати на їхню розробку не виправдовуються через їх нішевий характер на ринку. Для зменшення витрат Toyota вже співпрацює з Subaru для створення GR86/BRZ і з BMW для створення Supra/Z4. Японський бренд прагне збільшити кількість спортивних автомобілів у своєму портфелі, але визнає, що це не можливо зробити самостійно.

У розмові з австралійськими ЗМІ президент Gazoo Racing Томоя Такахаші зазначив, що компанія має плани щодо випуску нових спортивних автомобілів. Однак він відзначив, що аналіз ринку показує скорочення сегмента спортивних автомобілів.

“Ми не можемо продовжувати підтримувати спортивні автомобілі як окремий бренд. У майбутньому співпраця між брендами буде лише зростати”, – зазначив Такахаші у співбесіді з виданням Cars Guide.

Поки що не прийнято рішення про те, з якими автовиробниками Toyota співпрацюватиме. Це говорить про те, що новий спортивний автомобіль навряд чи з’явиться найближчими роками. Однак це не зовсім так, оскільки прототип гоночного автомобіля Toyota GR GT3, помічений минулого місяця на Спа-Франкоршам, дасть початок дорожній версії під брендом Lexus. Цей автомобіль, ймовірно, отримає назву LFR і буде оснащений V8 із двома турбонагнітачами. Очікується, що він з’явиться вже наступного року.

Перш ніж запускати ще один досить непрактичний автомобіль, Gazoo Racing може зробити зовсім протилежне. Минулого місяця Такахаші заявив, що в лінійці необхідний продуктивний позашляховик для сімей, яким потрібно більше простору. Як би там не було, керівництво GR заявляє, що мета полягає у випуску захоплюючих автомобілів, а не лише швидких.

Схоже, повністю спортивний автомобіль від Toyota, за винятком GR GT3/LFR, навряд чи з’явиться. Цікаво, чи поєднається найбільший автовиробник світу з Mazda, оскільки вони вже співпрацюють у спробі зберегти двигуни внутрішнього згоряння. Toyota також має п’ятивідсоткову частку в Mazda, тому спільні зусилля не стали б сюрпризом.

Швидше за все, наступна генерація Mazda MX-5 буде електрифікована для дотримання більш строгих норм викидів, і тут може стати в нагоді досвід Toyota в галузі гібридних технологій. Не варто забувати, що Mazda вже будувала модель 124 Spider на базі Miata для Fiat, тому компанія може бути зацікавлена ​​у спільному проекті. Це має сенс з огляду на невеликі розміри Mazda.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Патрульні розповіли, що необхідно мати в авто кожному водієві

Перед дорогою завжди варто перевірити, чи є в машині все необхідне. Це не просто про…

30.12.2024

Як обрати авто в Україні: три найкращі варіанти для покупки

Український ринок авто з пробігом – це взагалі мій улюблений спосіб знайти щось цікаве за…

30.12.2024

Як обрати вживане авто: п’ять критеріїв, які варто врахувати

Коли вибираєш машину на вторинному ринку, важливо звернути увагу на кілька моментів, щоб потім не…

30.12.2024

Mazda завершує випуск електричної версії MX-30

Mazda офіційно завершила виробництво своєї повністю електричної версії MX-30 EV. EV із роторним двигуном продовжує…

30.12.2024

Дослідження 2024 року: названо найнадійніші автомобільні бренди

2024 року японська компанія Subaru посіла перше місце в рейтингу найнадійніших автовиробників, отримавши 68 балів…

30.12.2024

Електрокросовер Hyundai OE вперше помічено під час випробувань

Компанія Hyundai вже має у своїй лінійці електромобілі, що випускаються під суббрендом Ioniq. Але незабаром…

30.12.2024