Машина пропонується у Китаї у шести комплектаціях, ціни – від 32,7 до 36,8 тис. доларів. При цьому абсолютно всі версії Tiguan L Pro є п’ятимісними (наявність місць для 7 осіб була «фішкою» китайського Tiguan L), а повний привід є лише у двох топових виконаннях. Ще одна особливість — система автономного водіння рівня 2+ на базі технологій DJI (у своїй роботі вона спирається на 9 камер, 12 ультразвукових датчиків, 5 радарів міліметрового діапазону).
Новий Volkswagen Tiguan L Pro має два варіанти зовнішнього оформлення: Pioneer Edition з довгими горизонтальними планками в передньому бампері та R-Line Edition з більш агресивним переднім бампером із сітчастою структурою. Ще прикмети R-Line Edition – чорні колісні диски, чорні корпуси дзеркал, чорний дах та рейлінги, затемнена оптика. Габарити машини – 4735 х 1859 х 1682 мм, колісна база – 2791 мм.
Вперше у Tiguan три екрани на передній панелі як у Geely Monjaro або новітнього Porsche Macan. У Європі третій дисплей не доступний навіть як опція. У складі медіасистеми – 15-дюймовий екран, цифрова панель приладів – з екраном діагоналлю 10,3 дюйма, а перед переднім пасажиром дисплей з діагоналлю 11,6 дюйма.
Оснащення кросовера багате: крісла водія та переднього пасажира з електроприводом, пам’яттю положень, 10-точковим масажером, підігрівом та вентиляцією, бездротова зарядка для смартфона, система кругового огляду, обігрів керма, проекційний екран, адаптивний круїз-контроль.
Volkswagen Tiguan L Pro оснащується двома варіантами 2,0-літрового турбомотора: базовий видає 186 к.с., топовий – 220 к.с. Обидва поєднуються з 7-ступінчастим “роботом”.