Представлені рестайлінгові M3 та M3 Touring. Від дореформених машин їх можна відрізнити за світлодіодними фарами з новим малюнком та чорними шильдиками «M3» у версій Competition. Останні, до речі, стали потужнішими і в поєднанні з повним приводом розвивають 530 кінських сил і 650 Нм моменту, що крутить. Також M3 додали кермо з нульовою міткою, нові ковані колеса діаметром 19 та 20 дюймів та мультимедійну систему на BMW Operating System 8.5.
Рестайлінг седана BMW M3 та універсала M3 Touring пройшов без особливих сюрпризів. Зовні моделі можна впізнати тільки за новими фарами з галочками ходових вогнів і чорним шильдикам у версій Competition. В атмосферному інтер’єрі з’явився підрізаний знизу кермо з нульовою міткою і дефлектори підсвіченого обдування. А мультимедіа із широкоформатною панеллю BMW Curved Display оновилася до версії 8.5.
Найцікавіше, як і раніше, зосереджено під капотом. Двигун у M3 один: рядна “шістка” 3.0 з двома турбокомпресорами. Але варіантів форсування три. Базовий седан з «механікою» має 480 кінських сил і 550 Нм крутного моменту. Версія Competition з автоматом 510 силами та 650 Нм. У топових M3 Competition з повним приводом M xDrive в запасі вже 530 сил (було 510 к.с.) при тих же 650 Нм моменту, причому M3 Touring пропонують лише у такому виконанні.
До ста початковий M3 розганяється за 4,2 секунди, Competition – за 3,9. Повнопривідні седан і універсал роблять те ж саме за 3,5 і 3,6 секунди відповідно. А при прискоренні до ста виграють у дореформених машин півсекунди. Максимальна швидкість всіх «емок» обмежена електронікою на 250 кілометрів на годину або на 290 з пакетом M Driver’s (M3 Touring — 280 км/год).
Стандартно на M3 стоїть адаптивна M-підвіска, кермовий механізм із змінним передатним ставленням та гальма M Compound із шестипоршневими супортами на передній осі. Опціональна вуглеродкераміка M Carbon дозволить скинути 14 кілограмів. А пакет M Race Track, куди входять композитні гальма, крісла-ковші та внутрішнє оздоблення вуглепластиком, взагалі заощадить 25 «кіло». Крім регульованої системи стабілізації, є трекшн-контроль із десятьма рівнями налаштування чутливості, а також телематичні системи M Laptimer та M Drift Analyser.
Окремо для машин можна придбати пакет M Carbon. Він включає композитні вставки в передніх повітрозабірниках та дифузорі, а також корпуси бічних дзеркал та задній спойлер із CFRP-пластику. Плюс покупцям доступний великий каталог фірмових аксесуарів BMW M Performance Parts. Старт продажів рестайлінгових M3 намічено на липень цього року. Випускатиме «емки» завод у Мюнхені. Седани, за словами BMW, добре продають у США, Китаї, Великій Британії, Австралії та Німеччині. Універсали переважно в Європі, а також на зеленому континенті.