Hyundai запустила динамічну рекламну кампанію для просування своєї лінійки електромобілів. Мета кампанії – привернути увагу споживачів та стимулювати перехід на електротранспорт. У кампанії представлені моделі IONIQ 5, IONIQ 5 N, IONIQ 6 та Kona Electric з яскравими візуальними ефектами, що відрізняються від попередніх рекламних роликів Hyundai .
Ключовими елементами кампанії стали 60-секундний та два 30-секундні рекламні ролики, що дебютували в середині травня. Ці ролики будуть транслюватися влітку під час великих подій, таких як Олімпіада , ігри MLB та плей-офф NBA . Додатково, короткі 15- та 30-секундні ролики будуть розглядати поширені питання про електромобілі, такі як можливості заряджання та запас ходу.
Компанія також включає співпрацю з контент-кріейторами, серію «найкращі друзі» за участю різних моделей Hyundai та музичне відео з артистом Лерою Санчесом, давнім амбасадором Hyundai . Також Hyundai розширює свою присутність у соціальних мережах.
Інтегрована кампанія охоплює різні платформи, включаючи платну рекламу в соціальних мережах, радіорекламу, дисплеї в точках продажу та контент, що висвітлює участь Hyundai у гонці Pikes Peak з IONIQ 5 N . Також буде представлено порівняння з конкурентами та оновлення на сайті hyundaiusa.com . Компанія активно використовуватиме соціальні мережі Hyundai , щоб забезпечити широку видимість.
Ця амбітна маркетингова ініціатива наголошує на прагненні Hyundai демонструвати переваги своєї лінійки електромобілів і спонукати більше споживачів до переходу на електричний транспорт.
Компанія Mazda на виставці Japan Mobility Show 2025 презентувала потенційно революційну розробку, здатну змінити майбутнє…
У Швеції розвіяли один з найпопулярніших міфів про електромобілі. Йдеться про швидку втрату ємності акумуляторів.…
Volkswagen Group Australia оголосила відкликання 1482 автомобілів Tiguan 2024–2025 років випуску. Причина — збій у…
Перед настанням холодів водіям варто приділити увагу базовим, але важливим перевіркам автомобіля. Як розповів експерт…
Дизельні автомобілі нині переживають непрості часи. У Європі дедалі більше міст запроваджують обмеження на їх…
Середньомоторне купе Porsche Cayman вперше дебютувало у 2005 році, будучи побудованим на базі родстера Porsche…
Leave a Comment