Hyundai запустила динамічну рекламну кампанію для просування своєї лінійки електромобілів. Мета кампанії – привернути увагу споживачів та стимулювати перехід на електротранспорт. У кампанії представлені моделі IONIQ 5, IONIQ 5 N, IONIQ 6 та Kona Electric з яскравими візуальними ефектами, що відрізняються від попередніх рекламних роликів Hyundai .
Ключовими елементами кампанії стали 60-секундний та два 30-секундні рекламні ролики, що дебютували в середині травня. Ці ролики будуть транслюватися влітку під час великих подій, таких як Олімпіада , ігри MLB та плей-офф NBA . Додатково, короткі 15- та 30-секундні ролики будуть розглядати поширені питання про електромобілі, такі як можливості заряджання та запас ходу.
Компанія також включає співпрацю з контент-кріейторами, серію «найкращі друзі» за участю різних моделей Hyundai та музичне відео з артистом Лерою Санчесом, давнім амбасадором Hyundai . Також Hyundai розширює свою присутність у соціальних мережах.
Інтегрована кампанія охоплює різні платформи, включаючи платну рекламу в соціальних мережах, радіорекламу, дисплеї в точках продажу та контент, що висвітлює участь Hyundai у гонці Pikes Peak з IONIQ 5 N . Також буде представлено порівняння з конкурентами та оновлення на сайті hyundaiusa.com . Компанія активно використовуватиме соціальні мережі Hyundai , щоб забезпечити широку видимість.
Ця амбітна маркетингова ініціатива наголошує на прагненні Hyundai демонструвати переваги своєї лінійки електромобілів і спонукати більше споживачів до переходу на електричний транспорт.
На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…
Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…
Leave a Comment