Авто

Компанія Xiaomi помилилася у своїх заявах про новий SU7

Share

Минуло майже два місяці з моменту запуску Xiaomi SU7, але цей автомобіль та засновник Xiaomi Auto Лей Цзюнь продовжують щодня потрапляти до заголовків новин. Автомобіль став однією з головних подій року в китайській автомобільній індустрії. У цьому він викликає як позитивні, і негативні відгуки. Один із останніх інцидентів пов’язаний із непорозумінням слів Лей Цзюня про тестування у прямому ефірі.

18 травня у прямому ефірі Лей Цзюнь згадав цифри від 150 000 до 200 000 кілометрів та повний життєвий цикл. Деякі користувачі інтернету неправильно витлумачили це, вирішивши, що повний життєвий цикл Xiaomi SU7 становить лише близько 200 000 км.

Після цього Xiaomi надала роз’яснення. Виявилося, що компанія проводить тестування на вищому рівні, порівняно з галузевими стандартами. Xiaomi стверджує, що кількість тестових автомобілів SU7 у 10 разів перевищує середній показник по галузі, а пробіг тестових автомобілів приблизно вдвічі-втричі вищий.

Xiaomi Auto заявляє, що гасло “десятиразові інвестиції, серйозне створення хорошого автомобіля” не є марними словами. Крім стандартних тестових автомобілів, Xiaomi запустила у тестування сотню екземплярів SU7, виготовлених за стандартами масового виробництва. Зазвичай, тестові автомобілі виготовляються в малих партіях перед початком серійного виробництва.

Наразі деякі з цих автомобілів наблизилися до пробігу 200 000 км. Це необхідно для перевірки нових функцій та забезпечення більш стабільної інтеграції програмного та апаратного забезпечення. Xiaomi стверджує, що продовження масштабних дорожніх випробувань після запуску автомобіля – дуже рідкісне явище у галузі.

Xiaomi SU7 пройшов 5,4 мільйона кілометрів тестування до офіційного запуску, і до 19 травня цей показник досяг майже 7 мільйонів кілометрів, але компанія має намір досягти цифри 11 мільйонів кілометрів. Xiaomi заявляє, що щодня працює над створенням автомобіля, який перевершує галузеві стандарти, і наполягає на повній перевірці нових функцій, щоб після випуску автомобіль ставав ще кращим.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Xiaomi

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025