Авто

Компанія Xiaomi помилилася у своїх заявах про новий SU7

Минуло майже два місяці з моменту запуску Xiaomi SU7, але цей автомобіль та засновник Xiaomi Auto Лей Цзюнь продовжують щодня потрапляти до заголовків новин. Автомобіль став однією з головних подій року в китайській автомобільній індустрії. У цьому він викликає як позитивні, і негативні відгуки. Один із останніх інцидентів пов’язаний із непорозумінням слів Лей Цзюня про тестування у прямому ефірі.

18 травня у прямому ефірі Лей Цзюнь згадав цифри від 150 000 до 200 000 кілометрів та повний життєвий цикл. Деякі користувачі інтернету неправильно витлумачили це, вирішивши, що повний життєвий цикл Xiaomi SU7 становить лише близько 200 000 км.

Після цього Xiaomi надала роз’яснення. Виявилося, що компанія проводить тестування на вищому рівні, порівняно з галузевими стандартами. Xiaomi стверджує, що кількість тестових автомобілів SU7 у 10 разів перевищує середній показник по галузі, а пробіг тестових автомобілів приблизно вдвічі-втричі вищий.

Xiaomi Auto заявляє, що гасло “десятиразові інвестиції, серйозне створення хорошого автомобіля” не є марними словами. Крім стандартних тестових автомобілів, Xiaomi запустила у тестування сотню екземплярів SU7, виготовлених за стандартами масового виробництва. Зазвичай, тестові автомобілі виготовляються в малих партіях перед початком серійного виробництва.

Наразі деякі з цих автомобілів наблизилися до пробігу 200 000 км. Це необхідно для перевірки нових функцій та забезпечення більш стабільної інтеграції програмного та апаратного забезпечення. Xiaomi стверджує, що продовження масштабних дорожніх випробувань після запуску автомобіля – дуже рідкісне явище у галузі.

Xiaomi SU7 пройшов 5,4 мільйона кілометрів тестування до офіційного запуску, і до 19 травня цей показник досяг майже 7 мільйонів кілометрів, але компанія має намір досягти цифри 11 мільйонів кілометрів. Xiaomi заявляє, що щодня працює над створенням автомобіля, який перевершує галузеві стандарти, і наполягає на повній перевірці нових функцій, щоб після випуску автомобіль ставав ще кращим.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Xiaomi

Останні записи

Керування автомобілем у стані сп’яніння: штрафи, покарання та права водія

Керування автомобілем у стані сп'яніння є серйозним правопорушенням (ст. 130 КУпАП), але на практиці поліція…

23.11.2025

Чому автодилери скептично ставляться до електромобілів

Багато автодилерів ставляться до електромобілів скептично, і справа тут не у батареях чи страхах покупців.…

23.11.2025

Ідеальні оберти для двигуна: як продовжити ресурс мотора

Щоб двигун служив довго, важливо уникати крайнощів у роботі. Надто високі оберти (червона зона на…

23.11.2025

Toyota змінює стратегію: нові моделі оновлюватимуться раз на дев’ять років

Toyota готує наймасштабнішу зміну продуктової стратегії за останнє десятиліття: відтепер оновлення флагманських моделей відбуватиметься раз…

23.11.2025

Поліція не може зупиняти автомобілі без доказів порушення

Адвокат пояснює, чому зупинка поліції без доказів порушення є незаконною. Підстава для зупинки повинна бути…

23.11.2025

Топ-3 німецькі автомобільні бренди які роблять найнадійніші машини

Журнал Consumer Reports щороку публікує рейтинги автомобільних брендів, оцінюючи їх за різними критеріями, серед яких…

23.11.2025