Авто

Компанія Xiaomi помилилася у своїх заявах про новий SU7

Share

Минуло майже два місяці з моменту запуску Xiaomi SU7, але цей автомобіль та засновник Xiaomi Auto Лей Цзюнь продовжують щодня потрапляти до заголовків новин. Автомобіль став однією з головних подій року в китайській автомобільній індустрії. У цьому він викликає як позитивні, і негативні відгуки. Один із останніх інцидентів пов’язаний із непорозумінням слів Лей Цзюня про тестування у прямому ефірі.

18 травня у прямому ефірі Лей Цзюнь згадав цифри від 150 000 до 200 000 кілометрів та повний життєвий цикл. Деякі користувачі інтернету неправильно витлумачили це, вирішивши, що повний життєвий цикл Xiaomi SU7 становить лише близько 200 000 км.

Після цього Xiaomi надала роз’яснення. Виявилося, що компанія проводить тестування на вищому рівні, порівняно з галузевими стандартами. Xiaomi стверджує, що кількість тестових автомобілів SU7 у 10 разів перевищує середній показник по галузі, а пробіг тестових автомобілів приблизно вдвічі-втричі вищий.

Xiaomi Auto заявляє, що гасло “десятиразові інвестиції, серйозне створення хорошого автомобіля” не є марними словами. Крім стандартних тестових автомобілів, Xiaomi запустила у тестування сотню екземплярів SU7, виготовлених за стандартами масового виробництва. Зазвичай, тестові автомобілі виготовляються в малих партіях перед початком серійного виробництва.

Наразі деякі з цих автомобілів наблизилися до пробігу 200 000 км. Це необхідно для перевірки нових функцій та забезпечення більш стабільної інтеграції програмного та апаратного забезпечення. Xiaomi стверджує, що продовження масштабних дорожніх випробувань після запуску автомобіля – дуже рідкісне явище у галузі.

Xiaomi SU7 пройшов 5,4 мільйона кілометрів тестування до офіційного запуску, і до 19 травня цей показник досяг майже 7 мільйонів кілометрів, але компанія має намір досягти цифри 11 мільйонів кілометрів. Xiaomi заявляє, що щодня працює над створенням автомобіля, який перевершує галузеві стандарти, і наполягає на повній перевірці нових функцій, щоб після випуску автомобіль ставав ще кращим.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Xiaomi

Останні записи

Автоексперти назвали машини, які продаються найповільніше

При продажі автомобіля у власників часто виникають складності, які відмовляються несподіваними. Деякі машини мають низьку…

18.10.2024

Автоексперти пояснили вплив дати виробництва зимових шин на безпеку автомобіля

Нова гума, як правило, має всі переваги, які вказують виробники в рекламі. Однак, покупці рідко…

18.10.2024

Опубліковано фотографії оновленого кросовера Kia Sportage

Оновлений Kia Sportage був помічений під час тестування перед можливим дебютом наприкінці цього місяця. Зовнішні…

18.10.2024

7 видів поломок авто, з якими неохоче працюють на автосервісі

В автосервісах не завжди беруться за ремонт старих машин, відмови часто мотивують нерентабельністю усунення деяких…

18.10.2024

Компанія Toyota представила ще одну потужну версію GR Corolla (ФОТО)

Toyota представила нову GR Corolla, яка стала першою в історії повнопривідною версією легендарної моделі. Цей…

18.10.2024

У поліції пояснили, чому деякі водії зберігають ключі в фользі

З кожним днем ​​з'являються нові методи викрадення машин. При цьому автовласники, намагаючись запобігти розкраданню власного…

18.10.2024