Авто

Компанія Xiaomi помилилася у своїх заявах про новий SU7

Share

Минуло майже два місяці з моменту запуску Xiaomi SU7, але цей автомобіль та засновник Xiaomi Auto Лей Цзюнь продовжують щодня потрапляти до заголовків новин. Автомобіль став однією з головних подій року в китайській автомобільній індустрії. У цьому він викликає як позитивні, і негативні відгуки. Один із останніх інцидентів пов’язаний із непорозумінням слів Лей Цзюня про тестування у прямому ефірі.

18 травня у прямому ефірі Лей Цзюнь згадав цифри від 150 000 до 200 000 кілометрів та повний життєвий цикл. Деякі користувачі інтернету неправильно витлумачили це, вирішивши, що повний життєвий цикл Xiaomi SU7 становить лише близько 200 000 км.

Після цього Xiaomi надала роз’яснення. Виявилося, що компанія проводить тестування на вищому рівні, порівняно з галузевими стандартами. Xiaomi стверджує, що кількість тестових автомобілів SU7 у 10 разів перевищує середній показник по галузі, а пробіг тестових автомобілів приблизно вдвічі-втричі вищий.

Xiaomi Auto заявляє, що гасло “десятиразові інвестиції, серйозне створення хорошого автомобіля” не є марними словами. Крім стандартних тестових автомобілів, Xiaomi запустила у тестування сотню екземплярів SU7, виготовлених за стандартами масового виробництва. Зазвичай, тестові автомобілі виготовляються в малих партіях перед початком серійного виробництва.

Наразі деякі з цих автомобілів наблизилися до пробігу 200 000 км. Це необхідно для перевірки нових функцій та забезпечення більш стабільної інтеграції програмного та апаратного забезпечення. Xiaomi стверджує, що продовження масштабних дорожніх випробувань після запуску автомобіля – дуже рідкісне явище у галузі.

Xiaomi SU7 пройшов 5,4 мільйона кілометрів тестування до офіційного запуску, і до 19 травня цей показник досяг майже 7 мільйонів кілометрів, але компанія має намір досягти цифри 11 мільйонів кілометрів. Xiaomi заявляє, що щодня працює над створенням автомобіля, який перевершує галузеві стандарти, і наполягає на повній перевірці нових функцій, щоб після випуску автомобіль ставав ще кращим.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Xiaomi

Останні записи

Експерт назвав причини для ТО нової машини з автосалону

Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…

19.03.2025

В нових автомобілях Toyota з’являться старі запчастини

Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…

19.03.2025

Названо головні ризики купівлі автомобіля з великою кількістю власників

Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…

19.03.2025

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025