З того часу, як Mazda підтвердила, що працює над задньопривідною архітектурою для великих автомобілів, були великі надії на те, що компанія розробить новий преміальний седан із заднім приводом. Якогось моменту про такий проект навіть почали писати японські ЗМІ. Втім, схоже, він виявився лише непідтвердженим слухом.
Напередодні Mazda опублікувала річний звіт, в якому описала запуск кросовера CX-80 як “завершення” лінійки продуктів на платформі Large по всьому світу.
Своєю заявою «маздівці» фактично спростували повідомлення в японській пресі про те, що компанія готує наступника седана Mazda6, побудованого на цьому ж «візку». Нагадаємо, актуальна передньопривідна “шістка” з’явилася в 2012 році і нещодавно залишила більшість ринків збуту, включаючи Японію та Північну Америку.
Надії на те, що у машини буде змінник, з’явилися у вересні 2023 року, коли японський журнал «BestCarWeb» з посиланням на свої джерела повідомив про плани компанії розробити 4-дверний спортивний седан з купеподібним силуетом, який запозичить мотори та трансмісії та лінійки кросов на платформі Large (CX-60, CX-70, CX-80 та CX-90).
Якщо заява Mazda виявиться не застереженням, то єдиним наступником нинішньої Mazda6 стане представлений нещодавно на автосалоні в Пекіні електричний седан EZ-6, побудований для Китаю на базі рестайлінгового Deepal SL03 (на фото вище).
Скільки ж зможе проїхати електромобіль у 2025 році? Зараз багато сучасних авто мають батареї, які…
Портал Autohome стверджує: новий завод із виробництва електрокарів з'явиться у Шанхаї, основною продукцією стануть новинки…
Tesla готується до запуску серійного виробництва оновленої Model Y Juniper, і, за чутками, вже з…
Водії в Україні повинні мати при собі водійське посвідчення відповідної категорії під час керування автомобілем.…
Термін служби двигуна — це важлива тема для кожного автовласника, адже від того, як довго…
В Україні останнім часом справжнє полювання на власників авто зі США. Поліція буквально почала придивлятися…
Leave a Comment