З того часу, як Mazda підтвердила, що працює над задньопривідною архітектурою для великих автомобілів, були великі надії на те, що компанія розробить новий преміальний седан із заднім приводом. Якогось моменту про такий проект навіть почали писати японські ЗМІ. Втім, схоже, він виявився лише непідтвердженим слухом.
Напередодні Mazda опублікувала річний звіт, в якому описала запуск кросовера CX-80 як “завершення” лінійки продуктів на платформі Large по всьому світу.
Своєю заявою «маздівці» фактично спростували повідомлення в японській пресі про те, що компанія готує наступника седана Mazda6, побудованого на цьому ж «візку». Нагадаємо, актуальна передньопривідна “шістка” з’явилася в 2012 році і нещодавно залишила більшість ринків збуту, включаючи Японію та Північну Америку.
Надії на те, що у машини буде змінник, з’явилися у вересні 2023 року, коли японський журнал «BestCarWeb» з посиланням на свої джерела повідомив про плани компанії розробити 4-дверний спортивний седан з купеподібним силуетом, який запозичить мотори та трансмісії та лінійки кросов на платформі Large (CX-60, CX-70, CX-80 та CX-90).
Якщо заява Mazda виявиться не застереженням, то єдиним наступником нинішньої Mazda6 стане представлений нещодавно на автосалоні в Пекіні електричний седан EZ-6, побудований для Китаю на базі рестайлінгового Deepal SL03 (на фото вище).
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Leave a Comment