З того часу, як Mazda підтвердила, що працює над задньопривідною архітектурою для великих автомобілів, були великі надії на те, що компанія розробить новий преміальний седан із заднім приводом. Якогось моменту про такий проект навіть почали писати японські ЗМІ. Втім, схоже, він виявився лише непідтвердженим слухом.
Напередодні Mazda опублікувала річний звіт, в якому описала запуск кросовера CX-80 як “завершення” лінійки продуктів на платформі Large по всьому світу.
Своєю заявою «маздівці» фактично спростували повідомлення в японській пресі про те, що компанія готує наступника седана Mazda6, побудованого на цьому ж «візку». Нагадаємо, актуальна передньопривідна “шістка” з’явилася в 2012 році і нещодавно залишила більшість ринків збуту, включаючи Японію та Північну Америку.
Надії на те, що у машини буде змінник, з’явилися у вересні 2023 року, коли японський журнал «BestCarWeb» з посиланням на свої джерела повідомив про плани компанії розробити 4-дверний спортивний седан з купеподібним силуетом, який запозичить мотори та трансмісії та лінійки кросов на платформі Large (CX-60, CX-70, CX-80 та CX-90).
Якщо заява Mazda виявиться не застереженням, то єдиним наступником нинішньої Mazda6 стане представлений нещодавно на автосалоні в Пекіні електричний седан EZ-6, побудований для Китаю на базі рестайлінгового Deepal SL03 (на фото вище).
Skoda Elroq став найпопулярнішим електромобілем у Європі за підсумками жовтня - у 28 країнах було…
Тим, хто підбирає на вторинному ринку надійний корейський кросовер із бюджетом до 40 тисяч доларів,…
Skoda готує оновлення для моделей Kodiaq та Octavia: вже на початку 2026 року обидві комплектації…
Jeep планує можливе повернення моделі Renegade на європейський ринок у довгостроковій перспективі. За даними профільних…
Toyota представила нові пакети тюнінгу Modellista для свого сімейного кросовера RAV4, які пропонуються в Японії…
В Україні з'явилися перші екземпляри нового Audi E5 Sportback. Цей електрокар, що виробляється в Китаї,…
Leave a Comment