З того часу, як Mazda підтвердила, що працює над задньопривідною архітектурою для великих автомобілів, були великі надії на те, що компанія розробить новий преміальний седан із заднім приводом. Якогось моменту про такий проект навіть почали писати японські ЗМІ. Втім, схоже, він виявився лише непідтвердженим слухом.
Напередодні Mazda опублікувала річний звіт, в якому описала запуск кросовера CX-80 як “завершення” лінійки продуктів на платформі Large по всьому світу.
Своєю заявою «маздівці» фактично спростували повідомлення в японській пресі про те, що компанія готує наступника седана Mazda6, побудованого на цьому ж «візку». Нагадаємо, актуальна передньопривідна “шістка” з’явилася в 2012 році і нещодавно залишила більшість ринків збуту, включаючи Японію та Північну Америку.
Надії на те, що у машини буде змінник, з’явилися у вересні 2023 року, коли японський журнал «BestCarWeb» з посиланням на свої джерела повідомив про плани компанії розробити 4-дверний спортивний седан з купеподібним силуетом, який запозичить мотори та трансмісії та лінійки кросов на платформі Large (CX-60, CX-70, CX-80 та CX-90).
Якщо заява Mazda виявиться не застереженням, то єдиним наступником нинішньої Mazda6 стане представлений нещодавно на автосалоні в Пекіні електричний седан EZ-6, побудований для Китаю на базі рестайлінгового Deepal SL03 (на фото вище).
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment