Hyundai почне стягувати плату за найпопулярніші опції. Корейський автовиробник має намір піти шляхом BMW і Audi і ввести опції по підписці. Які саме опції стануть доступними за підпискою, не уточнюється, проте Autocar повідомляє, що деякі нові функції можна буде дистанційно підключити до старих автомобілів. Варто зазначити, що BMW під тиском громадськості від ідеї платного підігріву крісел відмовилася, але залишила підписку на «програмні» опції та деякі електронні помічники.
BMW однією з перших запровадила платну щомісячну передплату. Восени 2023 року в BMW визнали, що «користувачі залишилися не в захваті від підписки», тому компанія перестала брати регулярну плату за розблокування встановлених на заводі опцій і зосередилася на підписці на софт та супутні продукти.
Hyundai вирішила запозичити цей досвід, для чого навіть створила окремий підрозділ Hyundai Connected Mobility, до якого увійшов сервіс передплати автомобілів Mocean і система підключених послуг Bluelink. Hyundai Connected Mobility займеться впровадженням «нових цифрових послуг» та підтримкою платежів, у тому числі за сторонні програми партнерів.
Однак про щомісячну плату за підігрів сидінь мови, здається, не йдеться. За словами глави Hyundai Connected Mobility Маркуса Вельца, те, що пропонувала за підпискою BMW, – це застарілий варіант використання системи щомісячних платежів.
В приклад наводиться система Bluelink, яка, зокрема, дозволяє синхронізувати смартфон і автомобіль, завдяки чому власник машини завжди може дізнатися про її стан та місцезнаходження. Lite-версія Bluelink буде безкоштовною перші 10 років володіння автомобілем, за 2,99 євро на місяць її можна буде прокачати до Bluelink Plus з розширеним функціоналом, а за 9,99 євро можна буде придбати план Pro з ще більшими можливостями.