Останнім часом активізувалися чутки про відновлення Volkswagen робіт над створенням пікапа Tarok. Ця модель, представлена як концепт на Автосалоні 2018 року, виявилася тимчасово відкладеною через пандемію і призначена для конкуренції з Fiat Toro. Нещодавно стало відомо, що Volkswagen планує запровадити цей пікап у виробництво в рамках нової програми інвестицій у Бразилії, про що компанія оголосила у лютому поточного року.
Сайт Motor1.com Brasil вже згадував, що Volkswagen відновив розробку Tarok, включивши його до списку чотирьох нових продуктів, запланованих для виробництва. Підтвердження цим планам додало нещодавнє зауваження Ренато Майї із Falando de Carro, який спостерігав за тестуванням камуфльованого Volkswagen Virtus біля заводу бренду у Сан-Бернарду-ду-Кампу. Незважаючи на те, що Virtus – це седан, його компоненти припускають, що він може бути прототипом для нового пікапа.
Спочатку планувалося, що Tarok розділять платформу з Taos (MQB-A1) , але тепер підтверджено, що пікап буде побудовано на платформі MQB-A0, яка використовується для T-Cross. Основні ознаки, що свідчать про те, що це тестовий мул Tarok, включають розширені задні крила і збільшену колію ззаду. Виробництво заплановане у Сан-Жозе-дус-Піньяїс (Парана), де вже виробляється T-Cross, але Tarok не з’явиться на ринках за межами Бразилії до 2027 року.
Серед нових інвестицій, про які Volkswagen оголосив на початку року, значна частина коштів спрямована на електрифікацію модельного ряду, включаючи можливу заміну старого 1.4250 TSI на новий гібридний 1.5 TSI EVO2 . Імовірність використання нового електрифікованого двигуна в Tarok висока, враховуючи, що він використовуватиме ту саму платформу, що й інші бюджетні моделі компанії. Залишається відкритим питання, який тип гібридної установки отримає цей двигун – м’який гібрид, традиційний або підключаючий.