Rolls-Royce представив оновлений кросовер Cullinan. Розкішний позашляховик пережив модернізацію в середині життєвого циклу, і вона виявилася досить сміливою для консервативного бренду. Cullinan, який отримав приставку Series II, повністю переробили передок: у нього вузькі фари з «клаптиками» ДХВ, що опускаються до бампера, де повітрозабірники розташовані трохи під нахилом. Аналогічно стандартному Cullinan оновилася і топова Black Badge.
Вертикальні лінії в оформленні передньої частини, включаючи денні ходові вогні, мають нагадувати «освітлені хмарочоси у мегаполісах», зазначає Rolls-Royce. Грати радіатора без рамки з боків підсвічуються, як на деяких моделях материнської BMW. Також із оновленням у Cullinan вперше з’явилися великі 23-дюймові колісні диски та нова світло-коричнева кузовна фарба Emperador Truffle.
У “бунтарського” Cullinan Black Badge колеса інші, чорна фігурка “Духа екстазу” та інші темні елементи декору.
Салон кросовера залишився майже колишнім, якщо не брати до уваги «Дух екстазу» під аналоговим циферблатом. Карбонова передня панель покрита щонайменше шістьма шарами лаку. Сидіння, оббиті бамбуковою тканиною Duality Twill, прикрашені вишивкою з 2,2 мільйона стібків, на які пішло майже 18 кілометрів нитки. Використовувати бамбук у Гудвуді вирішили після відвідин Ботанічного саду Райоль на Лазурному березі, поряд з яким розташований колишній зимовий будинок сера Генрі Ройса — вілла Мімоза.
Cullinan як і оснащується 6,75-літровим ДВЗ V12 з подвійним турбонаддувом, що видає 571 кінську силу і 850 Нм крутного моменту. З ним кросовер доживе до кінця життєвого циклу, а 2030-го марка повністю відмовиться від паливних моторів.