Сьогодні в Китаї відбулася повноцінна прем’єра нового позашляховика Toyota Land Cruiser Prado 250, і сьогодні ж оголосили найголовніше – роздрібні ціни. На жаль, вони дуже високі. А це означає, що в Росії Land Cruiser Prado 250 буде набагато дорожчим за Land Cruiser Prado 150 і, можливо, навіть дорожчим за Land Cruiser 300.
Базовий 5-місний Land Cruiser Prado 250 Travel BX у Китаї оцінили у 63,5 тис. доларів. Для порівняння, в Японії базовий Land Cruiser 250 коштує 33,7 тис. доларів, США — 57,3 тис. доларів.
Ціни на інші комплектації китайського Land Cruiser Prado 250 виглядають так: All-round TX (з 5 або 6 місцями) – 71,7 тис. доларів, Hanye WX (6 місць) – 75,9 тис. доларів. Цікаво, що 6-місний варіант є тільки в Китаї: у Японії позашляховик має 5 або 7 місць, у США – 5 строго.
Китайський Land Cruiser Prado 250 має повний привід у базі (з центральним диференціалом Torsen і знижувальним рядом у трансмісії), але тільки в топових версіях є блокування заднього диференціала.
Позашляховик, нагадаємо, побудований на платформі TNGA-F, його габарити – 4945 х 1980 х 1920 мм, колісна база – 2850 мм. Кути в’їзду та з’їзду складають 31 та 22, кліренс – 221 мм. Силова установка – лише одна, гібридна. Вона побудована на базі 2,4-літрового турбомотора T24A-FTS, доповненого електромотором та 8-ступінчастим “автоматом”. Потужність системи становить 330 к.с., піковий момент, що крутить, — 630 Н·м.