Головний інженер обох проектів Кейта Моріцу повідомив порталу Motor1.com про різницю між двома всюдиходами. Представник Toyota наголосив: «у кожного автомобіля своя роль, місія». Обов’язок Land Cruiser Prado – бути безпечним, впевнено перевозити вантажі та людей. У свою чергу 4Runner – варіант для фана, офф-роуду і захоплюючого проведення часу в машині.
Нова Toyota 4Runner розділила з Land Cruiser Prado 250 рамну платформу TNGA-F, причому у позашляховиків з точністю до міліметра збігається колісна база, а гібридна силова установка загальна. За габаритами теж практично паритет: хіба що «Крузак» на 15 сантиметрів вищий. Зате у 4Runner на три сантиметри більше дорожній просвіт.
Не дивно, що розробку обох моделей займався один і той же інженер — Кейта Моріцу. Спеціаліст підкреслив, що 4Runner створювався як більш легкий та маневрений автомобіль для енергійних поїздок. У свою чергу Land Cruiser Prado має «давати людям душевний спокій». Дизайнери Toyota свідомо зменшили профіль кузова 4Runner, щоб шини позашляховика виглядали більшими.
У США японський концерн запропонує обидва позашляховики (Prado 250 буде називатися просто Land Cruiser), і хоча ціни не оголошені, базовий 4Runner може бути майже в півтора рази дешевшим за «Крузак»! При цьому журналісти вважають, що різниці вдасться досягти за рахунок спрощення базової комплектації, відмови від гібрида та повного приводу, а порівняні з обладнання та техніки 4Runner та Land Cruiser Prado будуть «небезпечно близькі» за ціною.