Насамперед Kart розроблявся для молоді. В оформленні переважає чорна фарба з фіолетовою смугастою окантовкою та фіолетово-білими обідками. Однак будуть і спокійніші і навіть брутальні кузови.
Вже є автомобіль у білому та сірому кольорах, вибираються інші кольори. Круглі фари та вибір рожевого або білого інтер’єру доповнюють відчуття мультфільму Kart.
Виробник оснастив Panda Kart заднім синхронним двигуном з постійним магнітом потужністю 30 кВт/40,7 к.с. Однак Geely не розкриває специфікацій батареї та діапазону ходу, але запевняє, що автомобіль підтримує звичайний та спортивний режими водіння. Акумулятор здатний швидко заряджати 22 кВт постійного струму та повільно 3,3 кВт змінного струму.
Що стосується інтер’єру, то він повинен сподобатися молодим водіям завдяки 8-дюймовому центральному екрану керування та 9,2-дюймової РК-панелі приладів. Центральний екран керування підтримує бездротове підключення, голосове керування, навігацію та мультимедійні розваги. Автомобіль можна відкривати та закривати віддалено за допомогою смартфона, що також відноситься до контролю температури. Ручка між сидіннями є механізм перемикання передач.
Малюка також обладнали інтелектуальними функціями, такими як допомога при підйомі вгору, реверсивний радар, електричний підсилювач керма, антиблокувальна система гальм та EBD.
А ось у ціні виробник поки не визначився, але каже, що вона “буде доступною” і не перевищить “родичів”. Наприклад, Panda Mini коштує 5500 доларів, а Panda Knight – 7410 доларів. Однак, це ціни на внутрішньому ринку Китаю.