Peugeot робить ставку на новий двигун для міських подорожей

0
100

Peugeot впроваджує нові технології у свої моделі 308 та  408 , представляючи гібридний двигун Hybrid 136, який обіцяє розширити можливості їзди на електротязі в міських умовах та покращити паливну економічність у порівнянні з існуючими бензиновими версіями.

Новий гібридний силовий агрегат, що отримав назву Hybrid 136 e-DSC6 , поєднує в собі 1,2-літровий бензиновий двигун з трьома циліндрами та 6-ступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням з вбудованим електромотором потужністю 28 к.с. Електродвигун одержує живлення від невеликого акумулятора на 0,9 кВт-год.

За даними Peugeot , у міських умовах і при русі на низьких швидкостях нові гібридні версії 408 і  308 більше 50% часу пересуваються на електротязі. Автомобілі також рушають з місця на електромоторі, який потім забезпечує додатковий момент, що крутить, для допомоги бензиновому двигуну при необхідності в звичайному режимі водіння. Завдяки можливостям руху на електротязі, гібридні версії 408 і 308 демонструють на 15% кращу економіку палива і меншу кількість викидів CO2 в порівнянні з чисто бензиновими аналогами.

Система самозаряджання позбавляє необхідності підключення автомобілів до джерела живлення, а акумулятор розташований під сидінням переднього пасажира, що не впливає на простір для ніг задніх пасажирів та об’єм багажника.

Новий гібридний двигун доступний у комплектаціях Active, Allure та  GT для Peugeot 308 за початковою ціною від 30 240 фунтів стерлінгів (1,6 млн гривень, згідно з актуальним курсом), що всього на менш ніж 1000 фунтів (55 тис. гривень) дорожче базової бензинової версії із автоматичною коробкою передач. Те саме стосується Peugeot 408 , який пропонується тільки в більш високих комплектаціях Allure і GT , при цьому гібридна версія оцінюється від 32585 фунтів стерлінгів (1,7 млн гривень).

Peugeot 408 і  308 є останніми продуктами Stellantis , які отримали цей новий гібридний силовий агрегат, який також можна знайти в  Peugeot 2008, Vauxhall Corsa, DS3  і  DS4 . Це та сама технологія, що використовується в нещодавно протестованому нами Jeep Avenger e-Hybrid .

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!